شناسهٔ خبر: 67695824 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در ۱۰ استان از امروز تا پایان هفته | ۵ روز گرد و خاک در بخش وسیعی از کشور | این دریاها مواجند

سازمان هواشناسی از رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، گرد و خاک و مواج بودن دریاها در نقاط مختلف کشور از امروز تا آخر هفته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی در تهران و مازندران رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه و جمعه این شرایط ـ علاوه بر مناطق ذکر شده ـ در برخی نقاط اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، گیلان، ارتفاعات زنجان، شمال خراسان شمالی، دامنه‌ها و ارتفاعات استان‌های مازندران، البرز، تهران و سمنان ادامه دارد.

شنبه و یکشنبه در برخی نقاط شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و همچنین ارتفاعات مازندران و سمنان در ساعات بعدازظهر رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

با توجه به ناپایداری‌های فصلی، طی ۵ روز آینده رگبار و رعد و برق در برخی نقاط واقع در ارتفاعات کرمان و شمال و شرق هرمزگان دور از انتظار نیست. در سایر مناطق کشور در این مدت جوی پایدار حاکم است.

طی ۵ روز آینده پدیده غالب در نوار شرقی کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، مناطقی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و غرب و جنوب غرب در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد با خیزش گرد و خاک است.

دریای عمان به ویژه نواحی شرقی آن طی ۵ روز آینده و خلیج فارس در ۳ روز آینده مواج است.

نظر شما