شناسهٔ خبر: 67691741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

۱۲ مصدوم در پی سه حادثه رانندگی در جاده های استان سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از وقوع سه تصادف جاده ای در محور های مواصلاتی این استان و برجا ماندن ۱۲ مصدوم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ حسین درخشان با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۵:۳۵ تصادف پراید با پیکان در کیلومتر ۱۰۰ جاده آزادشهر به شاهرود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این جمعیت اعلام شد.

وی افزود: برای امدادرسانی به پنج مصدوم این حادثه تیم‌ عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای خرقانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: در این حادثه نجاتگران اقدام به انجام‌کمک های اولیه برای مصدومان کرده و ۱ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۴ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

درخشان به سانحه رانندگی دیگری درجاده شهمیرزاد به فولادمحله اشاره کرد و اظهارداشت: این سانحه در کیلومتر ۱۶ جاده این مسیر انحراف از جاده پیکان وانت اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: این سانحه ساعت ۱۷:۲۳ به ندای امداد اطلاع داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: تیم‌عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای نیزوا همراه با آمبولانس اعزام شدند.

درخشان خاطرنشان کرد: این سانحه رانندگی ۲ مصدوم داشت که نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدومین کردند

وی تاکید کرد: ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از سانحه دیگری در ساعت ۱۶:۲۶ ، سقوط از پل یک دستگاه پراید در کیلومتر ۱۹ جاده شریف آباد به ایوانکی خبر داد.
درخشان گفت: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که ۱ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۴ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

46

نظر شما