شناسهٔ خبر: 67690440 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

اینتر فردا و در نخستین بازی پیش فصل، به مصاف لوگانو سوئیس می‌رود و انتظار می‌رود که مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان برود.

یک روز تا نخستین بازی طارمی برای اینتر

یک روز تا نخستین بازی طارمی برای اینتر

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ اینتر فردا نخستین بازی دوستانه خود در اردوی پیش فصل را برگزار می‌کند. نراتزوری درست به مانند هر سال، به مصاف لوگانو می‌رود و این تیم سوئیسی می‌تواند نخستین حریف مهدی طارمی در لباس نراتزوری باشد.

به گزارش ورزش سه، طارمی که در روزهای اخیر و با حضور در تمرینات اینتر در کانون توجهات قرار گرفته، بی صبرانه برای انجام نخستین تمرین با افعی‌ها لحظه شماری می‌کند. مهاجم ایرانی، فردا اولین بازی خود را برای افعی‌ها انجام می‌دهد.

وب سایت اینتر نیوز با انتشار این خبر نوشته است:

اینتر فردا به میدان بازمی‌گردد و این بار با چهره‌های جدید. در دیدار دوستانه مقابل لوگانو، باید انتظار حضور مهدی طارمی را داشت، اما او تنها بازیکن جدید نخواهد بود.

دوران دوری از اینتر به اندازه کافی طولانی بود تا شوق و شادی بازگشت آن حس شود. بالاخره تیم قهرمان ایتالیا شنبه گذشته به آپیانو جنتیله بازگشت، هرچند هنوز تیم کامل نیست. تعداد زیادی از بازیکنان به دلیل حضور در تیم‌های ملی غایب هستند، اما بازگشت آن‌ها فقط چند روز دیگر طول خواهد کشید. همچنین چهره‌های جدیدی نیز در آخر هفته گذشته از دروازه‌های مرکز محل تمرینی عبور کردند. از جمله این چهره‌ها، مهدی طارمی است که همان روزی که اینتر در آپیانه جنتیله جمع شد تا برای فصل جدید آماده شود، رسماً به تیم پیوست.

هماهنگی سریع: با احتساب تمرینی که امروز در اردو به پایان رسید، این رسماً چهارمین روز طارمی به عنوان بازیکن اینتر است. و همچنین چهارمین روزی که این بازیکن ایرانی در زمین‌های آپیانو جنتیله تحت هدایت سیمونه اینزاگی و هم‌تیمی‌های جدیدش حضور دارد.

همان‌طور که از تعاملات و حرکات طارمی در زمین مشاهده شده، علاقه او به هماهنگی با دنیای نراتزوری مشهود است. طارمی ممکن است به سرعت با اینتر هماهنگ شود و تنها یک روز دیگر با پیراهن نراتزوری به میدان برود. چهارشنبه عصر، ساعت ۱۸:۳۰، دیدار دوستانه کلاسیک مقابل لوگانو برگزار خواهد شد که حضور این بازیکن ایرانی تقریباً قطعی است.

اینزاگی فردا فرصت خواهد داشت تا بلافاصله طارمی را آزمایش کند، که جایگزین مارکوس تورام و لائوتارو مارتینز خواهد شد. لائوتارو، که به تازگی قهرمانی کوپا آمریکا را به دست آورده، به همراه هموطنش والنتین کاربونی آخرین بازیکنانی خواهند بود که در اختیار مربی قرار خواهند گرفت. مارکو آرناتوویچ نیز چهارشنبه در دسترس نخواهد بود و ۲۶ ژوئیه بازخواهد گشت.

بنابراین، در دیدار اینتر و لوگانو، باید انتظار حضور زوج جدید خط حمله شامل طارمی و خواکین کوره‌آ را داشت، هرچند کوره‌آ احتمالاً پیش از آغاز فصل به مقصدی نامشخص خواهد رفت. علاوه بر این، طارمی تنها بازیکن جدیدی نخواهد بود که در اولین دیدار دوستانه فصل از ابتدا بازی خواهد کرد. یوزپ مارتینز نیز به عنوان جانشین یان زومر بازی خواهد کرد که همچنان در تعطیلات به سر می‌برد.

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما