شناسهٔ خبر: 67692635 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تمرینات اینزاگی عرق طارمی را درآورد (عکس)

مهدی طارمی حضور فعالی در تمرینات این روزهای اینتر دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آخرین جلسه تمرینی اینتر پیش از برگزاری دیدار دوستانه برابر لوگانو برگزار شد. افعی‌ها با غایبان سرشناس و پرتعدادی، تمرینات خود را برگزار می‌کنند و مسابقات یورو و کوپا آمه‌ریکا باعث شده تا اینزاگی 90 درصد از مهره‌های کلیدی خود را در اختیار نداشته باشد.

در حال حاضر، تنها بازیکنانی چون آچربی، مخیتاریان، طارمی، بیسک، کارلوس آگوستو و یوزپ مارتینز از جمع نفرات اصلی در تمرینات افعی‌ها حضور دارند. سایر مهره‌های کلیدی تیم هنوز در تعطیلات پس از رقابت‌های یورو به سر می‌برند و لائوتارو مارتینز نیز پس از قهرمانی در کوپا، دیرتر از سایرین به تمرینات اضافه خواهد شد.

تمرین امروز اینتر نیز همچون همیشه، سخت و طاقت فرسا و زیر نظر اینزاگی برگزار شد. مهدی طارمی که خود را آماده می‌کند تا فردا در نخستین بازی خود برای نراتزوری به میدان برود، حضور فعالی در تمرینات افعی‌ها دارد و اینزاگی نیز حسابی روی توانایی‌های مهاجم ایرانی خود حساب باز کرده است.

در ویدیوی جدیدی که بخش رسانه‌ای اینتر از تمرینات تیم منتشر کرده، طارمی با سر و صورت عرق کرده و خسته، در حال انجام تمرینات سخت اینزاگی دیده می‌شود تا مشخص گردد که او خود را برای شروع یک فصل سخت و پرهیجان آماده می‌کند.

2054790 2054791

نظر شما