شناسهٔ خبر: 67686139 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

انهدام باند بزرگ قاچاق سوخت در بندر لنگه هرمزگان

«بنابر اخبار و گزارش‌های واصله اعضای این باند سازمان‌یافته قصد داشتند ظرف سه هفته بیش از ۲۰۰ تانکر با ظرفیت ۳۰هزار لیتر سوخت را به لنگه بارگیری و از طریق دریا قاچاق کنند. مأموران همچنین پس از شناسایی و توقیف یک دستگاه بونکر در بازرسی از آن، ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کردند.»

صاحب‌خبر -

رئیس کل دادگستری هرمزگان از انهدام یک باند بزرگ قاچاق سازمان‌یافته سوخت در بندر لنگه خبر داد.

به گزارش مهر، مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان، گفت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرلنگه طی یک عملیات ضربتی توسط ضابطان قضایی، یک باند قاچاق سازمان‌یافته سوخت در شهرستان بندر لنگه، شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: بنابر اخبار و گزارش‌های واصله اعضای این باند سازمان‌یافته قصد داشتند ظرف سه هفته بیش از ۲۰۰ تانکر با ظرفیت ۳۰هزار لیتر سوخت را به لنگه بارگیری و از طریق دریا قاچاق کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان، تصریح کرد: مأموران همچنین پس از شناسایی و توقیف یک دستگاه بونکر در بازرسی از آن، ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کردند.

قهرمانی، بیان کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع ذیربط تاکنون، دو نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مقام‌های قضایی شده‌اند.

این مقام قضایی همچنین با بیان اینکه مرتکبان قاچاق سازمان‌یافته سوخت علاوه بر جریمه نقدی و مجازات حبس به ضبط اموال ناشی از جرم نیز محکوم می‌شوند، تصریح کرد: دستوراهای قضایی لازم جهت تحویل سوخت‌های مکشوفه به شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تاکید کرد: اقدامات مجرمانه قاچاقچیان سوخت از زیر چتر اطلاعاتی دستگاه قضایی و ضابطان مخفی نخواهد ماند و مجازات مرتکبان چنین جرایمی قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما