شناسهٔ خبر: 67685261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انتقاد تن‌هاخ از تیمش: در بازی دوستانه هم نباید ببازیم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستر یونایتد، پس از شکست تیمش مقابل روزنبورگ در بازی دوستانه پیش فصل، از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در آغاز بازی‌های پیش فصل در دیداری دوستانه با نتیجه ۱-۰ مغلوب روزنبورگ شد. ترکیب شیاطین سرخ در این بازی متشکل از بازیکنان جوان و چند بازیکن از تیم اصلی بود اما در نهایت نتوانستند نمایش خوبی ارائه دهند. پس از پایان بازی اریک تن‌هاخ درباره شکست تیمش گفت: «نتیجه بازی در اولویت نیست، اما استاندارد منچستر یونایتد پیروزی است، نه شکست. عملکرد ما پایین‌تر از استانداردهایمان بود.»

او افزود: «این سطح بازی برای فوتبال سطح بالا نیست. در این مقطع از نظر بدنی در شرایط ایده‌آل نیستیم. آنها از نظر بدنی در سطح بالاتری بودند، اما ما منچستر یونایتد هستیم و باید بهتر بازی کنیم.»

2054538

سرمربی یونایتد همچنین در مورد رود فن نیستلروی، دستیار جدید خود که در کنار او روی نیمکت یونایتد نشسته بود، صحبت کرد و گفت: «او یک مربی بسیار جاه‌طلب است. مهارت‌های فوق العاده‌ای دارد. بدون شک به تیم کمک خواهد کرد، به ویژه در خط حمله.»

تن‌هاخ همچنین به اهمیت آمادگی جسمانی در فوتبال مدرن اشاره کرد و گفت که تیمش باید در این زمینه پیشرفت کند. او گفت: «ما باید سخت تلاش کنیم و اطمینان حاصل کنیم که برای شروع فصل آماده هستیم. ما باید از نظر بدنی و ذهنی در بهترین شرایط باشیم.»

نظر شما