شناسهٔ خبر: 67685118 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جشن باشکوه لاروخا در سیبلس: این تازه اولشه!

جشن بزرگ تیم ملی اسپانیا برای قهرمانی یورو ۲۰۲۴ در میدان سیبلس مادرید برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از کسب قهرمانی یورو ۲۰۲۴، جشن بزرگی را در شهر مادرید برگزار کرد. این مراسم با حضور هزاران هوادار پرشور و هیجان در میدان سیبلس برگزار شد و بازیکنان و کادر فنی تیم ملی به جشن و شادی پرداختند.

بازیکنان و کادر فنی تیم ملی اسپانیا در مسیر خود به سمت میدان سیبلس با استقبال گرم هواداران مواجه شدند. رودری و لوئیس دلا فوئنته از جمله کسانی بودند که در این مراسم بسیار مشتاق و هیجان‌زده بودند و در مسیر بارها با هواداران خوش و بش کردند. دلا فوئنته که دو قهرمانی در کمتر از دو سال با تیم ملی اسپانیا کسب کرده است، در جلوی اتوبوس به همراه دیگر بازیکنان به جشن پرداخت.

2054596

روی اتوبوس تیم ملی پیامی بزرگ و واضح نوشته شده بود «این تازه شروع است.» تیم ملی اسپانیا که تیمی جوان و پرانرژی است، با این پیام نشان داد که از این قهرمانی راضی نیست و به دنبال موفقیت‌های بیشتری در آینده است. در ادامه مسیر و در نزدیکی میدان سیبلس حرکات رقص یامال و گاوی و همچنین شعارهای کوکوریا باعث شور و هیجان بیشتر جمعیت شد.

2054595

میدان سیبلس که به عنوان محل اوج جشن تاریخی اسپانیا انتخاب شده بود، مملو از هواداران پرشور بود. دو ساعت قبل از رسیدن تیم ملی، این میدان پر از جمعیتی شده بود که به استقبال قهرمانانشان آمده بودند. پس از رسیدن اتوبوس این جمعیت انرژی قابل توجهی پیدا کرد و هواداران با شعارها و تشویق‌هایشان میدان را به لرزه درآورده بودند.

پس از رسیدن اتوبوس به میدان، آلوارو موراتا، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، با جام قهرمانی یورو وارد میدان شد و با تشویق شدید هواداران مواجه شد. او چند کلمه‌ای صحبت کرد و گفت: «اسپانیایی‌ها، شب بخیر، ما قهرمانان اروپا هستیم. ۴ بار. این به‌خاطر شما بود که ایمان داشتید و ما این را حس کردیم.» موراتا سپس به همراه جمعیت، شعار داد و چند آهنگ را با آنها هم‌خوانی کرد.

2054594

موراتا سپس گفت: «این افتخار بزرگی برای من بود که کاپیتان باشم. امروز با نگاه به چهره‌های شما، احساس افتخار می‌کنم. همیشه تمام توانم را برای رسیدن به این موفقیت گذاشتم. می‌دانستم که هم‌تیمی‌های من بسیار خوب هستند. ما بهترین کشور، بهترین غذا و بهترین مردم را داریم. ما بهترین هستیم. امیدوارم که شما به اندازه ما از این لحظات لذت برده باشید، این تجربه‌ای جادویی بود. همچنین از همه کسانی که نتوانستند در آلمان حضور داشته باشند و به ما کمک کردند، تشکر می‌کنم. ما همه با دیدن تورس، ژاوی و اینیستا بزرگ شدیم. آنها به ما یاد دادند که چگونه بجنگیم و چگونه برای این هدف کار کنیم.

موراتا در ادامه دنی کارواخال را به جمعیت معرفی کرد و او را به عنوان یک اسپارتان واقعی که پس از جنگ به روستای خود بازگشته، توصیف کرد. او سپس گفت: «موسیالا کجاست؟ دنی کارواخال، بهترین مدافع راست دنیا!»

2054601

یکی از نکات جالب جشن، شعار هواداران و آوردن توپ طلا کنار اسم رودری بود. در همین هنگام بود که خوسلو پس از شنیدن شعار توپ طلا، به دنی کارواخال اشاره کرد و او را مستحق این عنوان دانست.

این مراسم باشکوه در میدان سیبلس همچنان ادامه دارد و هزاران نفر از هواداران لاروخا به همراه بازیکنان و دیگر اعضای تیم، در حال جشن گرفتن هستند.

نظر شما