شناسهٔ خبر: 67685028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار کلاله:

عملیات زیرساختی طرح توسعه ناحیه صنعتی دهنه کلاله به سرعت در حال انجام است

مریم شریفی

فرماندار کلاله با اشاره به اینکه عملیات زیرساختی طرح توسعه ناحیه صنعتی دهنه کلاله به سرعت در حال انجام است، گفت: به دنبال توسعه ۵۰ هکتاری ناحیه صنعتی برای رسیدن به شهرک صنعتی هستیم.

صاحب‌خبر -

فرهاد شیبک عصر دوشنبه همزمان با تاسوعای حسینی در حاشیه بازدید از طرح توسعه اظهار کرد: ۱۹.۵ میلیارد تومان اعتبار خرید و طرح توسعه ناحیه صنعتی دهنه کلاله از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت شهرک های صنعتی و از محل تملک دارایی استان تامین شده است.

وی  گفت: بخش فعال ناحیه صنعتی دهنه کلاله به وسعت ۱۰ هکتار ، ۲۴ واحد صنعتی وجود دارد که با فعال بودن ۲۰ واحد آن تعداد ۱۵۰ نفر بصورت مستقیم مشغول به کار هستند. 

فرماندار کلاله در ادامه اعلام کرد: به محض آماده شدن زیرساخت ها؛ سرمایه گذران بومی آماده سرمایه گذاری و احداث واحدهای صنعتی تولیدی هستند که این اتفاق تحولی ارزشمند در توسعه منطقه فراهم خواهد کرد.

عملیات زیرساختی طرح توسعه ناحیه صنعتی دهنه کلاله به سرعت در حال انجام است

 وی تاکید کرد: بدنبال توسعه ۵۰ هکتاری ناحیه صنعتی برای رسیدن به شهرک صنعتی هستیم.

شهمرادی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان نیز گفت: طرح توسعه در مرحله اول ۱۲ هکتار است؛ که این میزان از ۱۸ هکتار خریداری شده‌ در حال اجراست. 

شهمرادی اظهار داشت: ۱۲ میلیارد تومان هزینه خریداری زمین به انجام رسیده و با توجه به تخصیص ۷ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت معابر شهرک صنعتی؛ کار به سرعت پیش می رود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی گفت: اقدامات لازم برای تامین آب و برق این بخش در حال انجام است و به زودی به بار می نشیند.

انتهای پیام

نظر شما