شناسهٔ خبر: 67682151 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی مقابل کلمبیا به قهرمانی در مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۲۴ دست یافت.

آرژانتین ۱ – ۰ کلمبیا/ دبل مسی و رفقا در قهرمانی کوپا آمریکا + فیلم

آرژانتین ۱ – ۰ کلمبیا/ دبل مسی و رفقا در قهرمانی کوپا آمریکا + فیلم

صاحب‌خبر -

در جریان دیدار فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴، تیم‌های آرژانتین و کلمبیا مقابل یک‌دیگر قرار گرفتند. حواشی بازی قبل از سوت شروع آن آغاز شد. به دلیل مشکل در سازماندهی هواداران داخل ورزشگاه و پشت در ماندن بخش زیادی از آن ها، این مسابقه با یک ساعت و ربع تاخیر (۰۴:۴۵ به وقت تهران) شروع شد.  

نیمه اول این بازی علی رغم داشتن چندین موقعیت خوب توسط ۲ تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.  

در نیمه دوم ۲ تیم هجومی بازی را آغاز کردند و در دقیقه ۶۶ لیونل مسی به دلیل مصدومیت و با چشمانی اشکبار از بازی خارج شد تا آرژانتین مهره‌ای ارزشمند را از دست بدهد و بازی در وقت‌های قانونی نیز با تساوی بدون گل پیگیری شد.

در دقیقه ۱۱۲ وقت‌های اضافه لائوتارو مارتینز با جووانی لو سلسو در موقعیت بی نظیری قرار گرفت و نیز نهایت استفاده را از این فرصت برد و دروازه کلمبیا را باز کرد. در ادامه کلمبیا چیزی برای از دست دادن نداشت حملات زیادی روی دروازه آرژانتین ترتیب داد که هیچکدان مثمرثمر واقع نشدند.

آرژانتین با پیروزی ۱ – صفر مقابل کلمبیا به روند شکست‌ناپذیری این تیم پس از ۲۸ بازی خاتمه بخشید و برای دومین بار متوالی، قهرمان کوپا آمریکا لقب گرفت. آلبی سلسته حالا با شانزده قهرمانی، بالاتر از اروگوئه (۱۵ قهرمانی) به تنهایی پرافتخارترین تیم قاره است.

نظر شما