شناسهٔ خبر: 67681873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترافیک در برخی راه‌های چهارمحال و بختیاری نیمه‌سنگین است

شهرکرد- ایرنا- کارشناس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: ترافیک در برخی راه‌های این استان از جمله شهرکرد- شلمزار، شهرکرد- فارسان و بروجن - لردگان نیمه سنگین است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد امیدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس گزارش مرکز کنترل راه‌ها، ترافیک در سایر راه‌های چهارمحال و بختیاری عادی و حرکت خودروها روان است.

وی به رانندگان توصیه کرد؛ ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروی جلویی، از عجله و شتاب‌ در رانندگی بپرهیزند.

امیدی با تاکید براین نکته که رانندگان در خط عبور مجاز خود حرکت و از هرگونه تغییر مسیر غیرضروری خودداری کنند ادامه داد: همچنین در صورت نیاز به سبقت، رانندگان تمام نکات ایمنی در زمان سبقت را رعایت کنند.

این کارشناس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری از رانندگان خواست: از رانندگی در حین خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۵۸ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۷۱ کیلومتر راه روستایی است که جاده ترانزیت شهرکرد- خوزستان (بروجن- لردگان) به‌ عنوان یکی از راه‌های اصلی و ترانزیتی کشور در مسیر استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور قرار دارد و روزانه بیش از ۳۸ هزار تردد در این جاده انجام می‌شود.

نظر شما