شناسهٔ خبر: 67678895 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هنرمندان مازندرانی در تکیه هنرمندان گرگان به صحنه می روند

رئیس حوزه هنری گلستان گفت: در شب آخر تکیه هنرمندان گرگان، شاهد اجرای هنرمندان مازندرانی در مدرسه تقوی ها خواهیم بود. رئیس حوزه هنری گلستان گفت: در شب آخر تکیه هنرمندان گرگان، شاهد اجرای هنرمندان مازندرانی در مدرسه تقوی ها خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، سید حسام بنی فاطمه  رئیس حوزه هنری استان گلستان از تمدید یک روزه تکیه هنرمندان گلستان خبر داد .

بنی فاطمه گفت: در شب آخر شاهد اجرای هنرمندان مازندرانی در مدرسه تقوی های گرگان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امسال تکیه هنرمندان سرزمین برادری برای چهاردهمین سال متوالی در مدرسه تاریخی تقوی‌های گرگان در حال برگزاری است.

وی افزود: این برنامه‌ها باهدف بسترسازی، انتقال پیام‌های عاشورایی و همچنین فراهم کردن زمینه‌های لازم برای خلق آثار فاخر توسط هنرمندان تدارک دیده‌شده است.

رئیس حوزه هنری استان گلستان از تمدید این برنامه به مدت یک شب خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های که قبلاً انجام شده بود قرار شد این برنامه به مدت هشت شب اجرا شود.

بنی فاطمه خاطرنشان ساخت:  اما این برنامه یک شب دیگر تمدید شد و قرار است در شب آخر تکیه هنرمندان گلستان میزبان هنرمندان مازندران شود و ما در این شب شاهد اجرای هنرمندان مازندران در مدرسه تقوی‌های گرگان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما