شناسهٔ خبر: 67677797 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

ضرورت تکمیل پروژه های کلان اصفهان

صاحب‌خبر -

تکمیل پروژه های کلان شهری در این خطه بویژه در حوزه حمل و نقل عمومی در روزهای باقی مانده از فعالیت دولت سیزدهم ضروری است.

ضرورت تکمیل پروژه های کلان اصفهان
تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکمیل پروژه های کلانشهری در این خطه بویژه در حوزه حمل و نقل عمومی در روزهای باقی مانده از فعالیت دولت سیزدهم ضروری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، محمد نورصالحی در صد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ارتقای حمل و نقل عمومی بخصوص تکمیل خط دوم قطار شهری و بهبود و توسعه ناوگان اتوبوسرانی از جمله نیازهای اساسی این دیار است.

نورصالحی ادامه داد: بر همین اساس از مسوولان ملی و مدیران استانی می خواهیم که موارد مورد نظر را با قوت پیش ببرند تا در نهایت به سرانجام مطلوب دست یابیم.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم تلاش زیادی برای اتمام پروژه ها داشت اما این روزها در برخی از طرح ها سستی مشاهده می کنیم که انتظار ما این است کارها به شکل جدی پیگیری شود و همانگونه که رییس جمهور منتخب نیز وعده داده است کارهای نیمه تمام پایان یابد.

ابوالفضل قربانی، رییس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در جلسه امروز اظهار کرد: سد معبر در بازار میدان نقش جهان مشکلات بسیاری برای شهروندان رقم زده است تا جایی که در برخی موارد ۲ عابر قادر به تردد از کنار هم نیستند، بنابراین حل آن نیاز به راه چاره اندیشی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما