شناسهٔ خبر: 67677173 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پنل‌های خورشیدی، راهکار نیویورک برای صرفه‌جویی در هزینه برق

نیویورک با راه‌اندازی یک کمپین خورشیدی اجتماعی جدید، ثبت‌نام ۱۷۰۰ واحد مسکونی مقرون‌به‌صرفه را برای حدود پنج‌هزار ساکن در سراسر شهر آغاز کرده است که با صرفه‌جویی قابل‌توجه در هزینه‌های برق آن‌ها همراه خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، در راستای برنامه‌های خورشیدی اجتماعی نیویورک، کمپینی برای ثبت‌نام هزاران نفر از ساکنان کم و متوسط درآمد در سراسر شهر راه‌اندازی شده است تا به آن‌ها کمک کند تخفیف‌های قابل‌توجهی روی قبوض برق خود دریافت کنند.

برای این منظور یکی از پلت‌فرم‌های فناوری انرژی پاک سرویس‌دهنده خورشیدی اجتماعی شهر با مدیریت ۱۵۰ مزرعه خورشیدی در سراسر آمریکا، در همکاری با یکی از بزرگ‌ترین مالکان مسکن ارزان‌قیمت در ایالات متحده با مالکیت بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی مقرون‌به‌صرفه تنها در نیویورک، در حال پیاده‌سازی راهبردی برای ارائه انرژی خورشیدی به این خانواده‌ها در مقیاس بزرگ هستند.

این مشارکت بر تعهد دو نهاد نسبت به پایداری و ارتقای استانداردهای زندگی ساکنان واحدهای مسکونی یادشده تأکید دارد. انتظار می‌رود پس از ثبت‌نام تا ۲۰ درصد در قبض‌های برق ماهانه این ساکنان صرفه‌جویی شود.

کمپین یادشده ثبت‌نام ۱۷۰۰ واحد را برای حدود پنج‌هزار ساکن از هفت ملک در برانکس، بروکلین، کوئینز و منهتن نیویورک از طریق رویدادهای ویژه و تمدید زمان اجاره‌ها آغاز کرده است.

پنل‌های خورشیدی، راهکار نیویورک برای صرفه‌جویی در هزینه برق مساکن اجتماعی

این ابتکار همچنین با صرفه‌جویی بیشتر در هزینه‌های فضاهای اجتماعی همراه است که طی سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های عملکرد زیست‌محیطی بیشتر هم‌چون جایگزینی چراغ‌های LED و وسایل کم‌مصرف در مجموعه مسکن مقرون‌به‌صرفه شهر انجام خواهد شد، به این ترتیب پس‌اندازهای خورشیدی و معناداری را برای ساکنان مسکن ارزان‌قیمت نوین در نیویورک به ارمغان می‌آورد.

سرمایه‌گذاری روی این پروژه نشان‌دهنده تمرکز شهر بر سرمایه‌گذاری در شرکت‌هایی است که از انتقال عادلانه به اقتصاد کم‌کربن حمایت می‌کنند. این ابتکار نه‌تنها زندگی ساکنان را با توسعه مسکن مقرون‌به‌صرفه ارتقا می‌دهد، بلکه وسعت طرح‌های پایداری را در سراسر سبد سرمایه‌گذاری شهر افزایش می‌دهد.

کمپین نیویورک نخستین گام برای کاهش قبوض برق برای ساکنان مسکن‌های مقرون‌به‌صرفه و مستأجران در هر ایالتی است که بازار خورشیدی اجتماعی دارند. به این ترتیب انرژی خورشیدی می‌تواند نه‌تنها برای کسانی که هزینه لازم جهت نصب پنل‌های خورشیدی روی سقف خانه‌های خود را دارند، بلکه برای همه در دسترس باشد.

نظر شما