شناسهٔ خبر: 67682718 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شکار تیم پیاده‌نظام ارتش اسرائیل در غزه / حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین

تهران- ایرنا- گردان‌های «شهید عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس از شکار یک تیم پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب شهر غزه و کشته و زخمی شدن اعضای این تیم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم، گردان‌های القسام امروز دوشنبه در بیانیه‌ای کوتاهی اعلام کرد: رزمندگان ما پس از بازگشت از خط مقدم نبرد گفتند که یک تیم متشکل از نظامیان دشمن را با انفجار موشک به جا مانده از حملات اسرائیل به نوار غزه در نزدیکی لاشه ۲ فروند تانک «مرکاوا» هدف قرار داده اند.

براساس این بیانیه، این عملیات در نزدیکی میدان «۱۷» در محله «تل الهوی» در جنوب شهر غزه انجام شد و تعدادی از نظامیان دشمن به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند.

همزمان منابع رسانه‌ای فلسطین از حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مجاورت نوار غزه خبر دادند.

بر پایه گزارش این رسانه‌ها، آژیرهای خطر در منطقه «کرم ابوسالم» به صدا درآمد.

رژیم اشغالگر در دور جدید عملیات اخیر خود در جنوب غربی شهر غزه بر این باور بود که منطقه تل‌الهوی به راحتی قابل نفوذ است و از ناحیه جنوب غربی می‌توان وارد آن شد اما علی‌رغم ادعاهای رژیم صهیونیستی، گردان‌های القسام نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی و تجهیزات جنگی آن‌ها را در این منطقه هدف قرار داد.

براساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد که گردان «تل‌الاسلام» از گردان های القسام را در منطقه تل الهوی نابود کرده است اما با عملیات این گردان در مناطق تحت اشغال ارتش رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم غافلگیر شدند.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۲۸۳ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما