شناسهٔ خبر: 67676785 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تداوم حملات سنگین علیه نوار غزه/ المواصی همچنان زیر بمباران ... -

اقتصاد ایران: ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در دویست و هشتاد و سومین روز جنگ غزه، این باریکه را آماج حملات سنگین خود قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری وفا اعلام کرد امروز (دوشنبه) شماری از شهروندان فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به چند نقطه در باریکه غزه به شهادت رسیدند.

به گزارش این خبرگزاری، منابع محلی گفتند یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی به شهروندان در منطقه بئر ابو صلاح در شهرک الزوایده در مرکز غزه حمله کرد. در این حمله یک شهروند به شهادت رسید و چند نفر دیگر مجروح شدند.

در حمله دیگری به منطقه المشروع در شرق رفح واقع در جنوب باریکه غزه، یک شهروند دیگر به شهادت رسیده و چند نفر دیگر مجروح شدند.

خبرگزاری وفا در ادامه گزارش خود گفت: جنگنده‌های رژیم اشغالگر به منازل شهروندان عادی در شمار اردوگاه الجدید واقع در شمال اردوگاه النصیرات حمله کردند. در این حمله چند نفر به شهادت رسیده یا مجروح شدند.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی در ۵ نوبت به منطقه المواصی در غرب خان‌یونس حمله کردند. در این حمله شماری از امدادگران به شهادت رسیدند. دفاع مدنی غزه اعلام کرد پیکر تعدادی از شهدای منطقه المواصی در خان‌یونس در جنوب غزه هنوز در خیابان‌ها پراکنده هستند.

نظر شما