شناسهٔ خبر: 67676569 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

تیم ملی فوتبال اسپانیا قهرمان یورو ۲۰۲۴ شد

تیم ملی فوتبال اسپانیا با برتری برابر انگلیس قهرمان رقابت های یورو ۲۰۲۴ شد. ماتادورها با این قهرمانی عنوان پرافتخارترین تیم جام ملت های اروپا را به خود اختصاص دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین ، تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و انگلیس در دیدار نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ شامگاه یکشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود اسپانیا به پایان رسید.

در این دیدار، حسرت انگلیسی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی ۶۴ ساله شد و ستاره‌های انگلیسی باز هم در رسیدن به جام قهرمانی یورو ناکام بمانند. اسپانیا اما شب درخشانی را پشت سر گذاشت و برای چهارمین بار، بر قله فوتبال اروپا بایستد.

نیمه اول این بازی بدون آنکه گلی به ثمر برسد به پایان رسید و با آغاز نیمه دوم «نیکو ویلیامز» گل اول را برای اسپانیا به ثمر رساند.

تلاش انگلیسی‌ها برای گل تساوی در دقیقه ۷۳ به نتیجه رسید و «کولپالمر» از روی پاس هنرمندانه جود بلینگهام گل تساوی را وارد دروازه اسپانیا کرد.

اما در دقیقه ۸۶ «میکل اویارزابال» موفق شد گل دوم اسپانیا را به ثمر برساند و در ادامه هم تغییری در نتیجه بازی رخ نداد تا در پایان، ماتادورها در عین شایستگی قهرمان جام ملت‌های اروپا شوند.

نظر شما