شناسهٔ خبر: 67676136 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

وسیله مشکوک دیگری از خانه عامل سوءقصد به ترامپ کشف شد

اف‌.بی‌.آی اعلام کرد که دومین «دستگاه مشکوک» از خانه «توماس متیو کروکس»، مظنون سوءقصد به دونالد ترامپ پیدا و برای ارزیابی به آزمایشگاه این آژانس فرستاده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛وال استریت ژورنال روز یکشنبه گزارش داد که بازرسان آمریکایی مواد منفجره را در خودروی مظنون پیدا کرده‌اند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این آژانس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اف‌.بی.‌آی خانه و خودروی فرد تیرانداز را برای جمع‌آوری شواهد بیشتر بازرسی کرده است. دستگاه‌های مشکوک کشف شده در هر ۲ مکان توسط تکنسین‌های بمب ایمن شده و در آزمایشگاه آژانس در حال ارزیابی هستند.»

بعدازظهر شنبه، در جریان مراسم کمپین ترامپ در باتلر، پنسیلوانیا، تیراندازی شد. رئیس جمهور سابق از ناحیه گوش راستش زخمی و برای مدت کوتاهی در بیمارستان بستری شد. قبل از اینکه سرویس مخفی آمریکا تیرانداز را به ضرب گلوله از پای دربیاورد، مرد مسلح یکی از حضار را کشت و ۲ نفر دیگر را در میان جمعیت به شدت مجروح کرد.

اف.بی.آی در حال بررسی این حادثه به عنوان یک سوءقصد است و مرد مسلح مظنون به نام توماس متیو کروکس ۲۰ ساله از پارک بتل، پنسیلوانیا شناسایی شده است.

 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

برچسب‌ها:

نظر شما