شناسهٔ خبر: 67675838 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان ویژه زابل:

آموزش و پرورش پرچمدار و محور توسعه کشور است

زابل - ایرنا - سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان ویژه زابل در شمال سیستان و بلوچستان آموزش و پرورش را پرچمدار و محور توسعه کشور دانست و گفت: آثار توجه همه جانبه به این نهاد در همه شئون جامعه خود را نشان خواهد داد چرا که تربیت نسل کارآمد برای اداره جامعه مرهون تلاش دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی ولایتی پور شامگاه یکشنبه در نشست با مسوولان اداره آموزش و پرورش شهرستان زابل، خدمت به آموزش و پرورش را خدمت به توسعه و آبادانی منطقه سیستان و نسل آینده عنوان کرد و افزود: آموزش و پرورش زابل از ظرفیت بالایی برخوردار است که برای شکوفایی آن باید مجموعه آموزش و پرورش با جدیت وارد عمل شود.

وی تاکید کرد: تعامل و هم‌افزایی دولت و خیران می‌تواند در این منطقه منشا اثرات ارزشمند و ملموسی در ارتقا سرانه‌های آموزشی باشد.

سرپرست فرمانداری زابل با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: باید مسائل و مشکلات آموزش و پرورش را با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها حل کنیم و همه برای این موضوع باید پای کار بیایند.

️وی ادامه داد: باید برای پیشرفت آموزش و پرورش قدم برداریم و در خدمت خانواده بزرگ این نهاد باشیم و باید تلاش کنیم آموزش و پرورش به عنوان یک زیر ساخت قوی در حوزه تعلیم و تربیت روی نسل آینده تقویت شود.

نظر شما