شناسهٔ خبر: 67672828 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نمی‌خواهم در این فوتبال باشم

هاشمی‌نسب: تقاص کارتان را پس می‌دهید!

مهدی هاشمی‌نسب با انتقاد از صحبت مدیران پیشین پرسپولیس درباره خودش، به امیر عابدینی تاخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، صرفا مهدی هاشمی‌نسب بودن برای قرار گرفتن در کانون توجه کافی است، چه برسد به این که صحبت از پیوستن بازیکن سابق پرسپولیس به استقلال هم داغ باشد. برگزاری کلاس مربیگری درجه A آسیا فرصت مناسبی بود تا خبرنگاران با رقم‌زننده جنجالی‌ترین نقل و انتقال تاریخ صحبت کنند که به نظر دل پری از مدیرعامل وقت پرسپولیس در زمان انتقال خود به استقلال داشت.

مهدی هاشمی‌نسب در ابتدای صحبت‌هایش گفت: دوازده روز اول را پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر همه چیز در کنار دوستان خوب بود. اکنون دوازده روز دوم شروع شده و امیدوارم که همه چیز به خیر و خوشی تمام شود. دنیای بازیگری و مربیگری کاملا با هم متفاوت است. در حال کسب تجربه هستیم، امیدوارم در آینده بتوانیم تجربیات و چیزهایی که از اساتید یاد می‌گیریم را به بازیکنان انتقال بدهیم.

وی درخصوص اینکه آیا از کلاس‌ها راضی بوده، گفت: بله همه چیز خوب بوده و دستشان درد نکند. امیدوارم 10 روز باقی‌مانده هم به همین منوال پیش برود و آن را به سرانجام برسانیم.

1995649

او درخصوص کیفیت کلاس‌های بدنسازی نیز گفت: خوب بوده است، بخش‌های متفاوتی داشتیم. بحث روانشناسی و مدیریت و... مانده است. بخش آمادگی جسمانی نیز قسمتی از این کلاس بوده و خدا را شکر آن را پشت سر گذاشتیم.

هاشمی‌نسب درخصوص اینکه آیا در استقلال ماندگار است یا نه، گفت: فعلا در کلاس هستیم و اگر قرار باشد ماندگار باشیم باید این کلاس را پشت سر بگذاریم. ۹-۸ روز دیگر تکلیفمان معلوم می‌شود. (از باشگاه) تماس گرفتند در کلاس بودیم. تماس دیگری صورت نگرفت. باید این کلاس‌ها تمام شوند ببینیم چه سرنوشتی در انتظارم است.

وی درمورد اینکه یک سال است با استقلال زندگی می‌کند، نقل و انتقالات باشگاه را چطور می‌بیند، پاسخ داد: یک سال نیست که با استقلال زندگی می‌کنم، سال‌هاست که با استقلال و هوادارنش زندگی می‌کنم و همیشه به این تیم نزدیک هستم. ارتباط قلبی بین من و استقلال و هوادارانش وجود دارد و این موضوع یک سال نیست. خیلی هم خوشحالم و افتخار می‌کنم در کنارشان هستم. یکسال به آن‌ها نزدیک‌تر بود. امیدوارم اتفاقات خوبی که باید رخ بدهد، برایشان بیفتد.

هاشمی‌نسب درمورد اینکه آخرین جمله‌اش به نیمکت تیم این بود که بلند شوید به ما جام نمی‌دهند، گفت: در مورد این مسائل می‌توان ساعت‌ها وقت شما را گرفت و صحبت کرد. قبلش هم گفته بودم آن اتفاقی که باید رخ بدهد، هیچ وقت نمی‌افتد. رسانه‌ها گفتند اگر اتفاق افتاد، قول می‌دهی عذرخواهی کنی؟ اما مطمئن بودم این اتفاق نمی‌افتد. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟ دیدیم که آن اتفاق به چه شکلی افتاد! هیچ گله‌ای هم نداریم و مبارکشان باشد.

2022176

وی ادامه داد: استقلال تلاش می‌کند. این باشگاه جام‌ها و افتخاراتی را دیده و در کارنامه دارد که اعتبارش خیلی بیشتر از جام‌های داخلی است. امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال ما بیفتد. نمی‌دانم بگویم، نگویم... امیدوارم برای وجدان‌ها اتفاق خوب بیفتد، نه برای فوتبالمان. بعضی آدم‌ها خیلی از مسائل را رقم می‌زنند تا حق را ناحق کنند. مطمئن باشند در زندگی شخصیشان اتفاقاتی می‌افتد که یک روز باید تقاص کارشان را پس بدهند. هرچند می‌بینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

هاشمی‌نسب درخصوص اینکه منظورش ریاست کمیته داوران است، عنوان کرد: خیلی اتفاقات دیگر! امیدوارم جایی قطع نشود و اسامی که باید از لپ لپ در بیایند، حتما در بیاید! به یک سری اسامی نرسد که سریع آن را قیچی کنند! ما که می‌دانیم، برای ما روشن است که چه کسانی هستند و چی به چی است و همه چیز برایمان روشن است ولی مدرک نیست. صحبت کنید می‌گویند مدرک و ادله بیاورید. بازی با کلمات را خوب بلدند ولی در بحث اجرا... خودشان هم خیلی راحت می‌فهمند چه اتفاقاتی می‌افتد. باز هم می‌گویم، امیدوارم برای آن‌هایی که باعث و بانی این حق و ناحق کردن هستند در زندگی خصوص و برای بچه‌هایشان اتفاقی نیفتد.

2021620

وی افزود: افراد را بیخودی جریمه می‌کنند. حق تیم‌ها و انسان‌های مظلومی که پشت گیرنده‌ها نشسته‌اند تا حق به حقدار برسد ولی متأسفانه حق را از گلویشان بیرون می‌کشند و لقمه جویده را در دهان کسان دیگری می‌گذارند. خیلی راحت دل‌ها را می‌شکنند و باید جواب‌گو باشند.

هاشمی‌نسب درمورد اینکه انتقال رامین رضاییان به استقلال نزدیک است و مشابه انتقال خودش به این تیم شده، گفت: اصلا خبری راجع‌به نقل و انتقالات ندارم، چرا دروغ بگویم! اخبار و فضای مجازی را دنبال نمی‌کنم چون اینطور خودم آرامش بیشتری دارم.

وی افزود: سایت باشگاه را هم نگاه نمی‌کنم. فقط از طریق دوستان مطلع می‌شوم. مثلا نیکبخت اینجاست و مرتب به من می‌گوید فلان بازیکن آمد. به‌خدا هیچ اطلاعی ندارم و نمی‌خواهم اطلاعی هم داشته باشم.

او در مورد اینکه گفته می‌شود تا هفته چهارم مسابقات فصل جدید با VAR برگزار نمی‌شود، با خنده پاسخ داد: چه با VAR چه بدون VAR، اتفاقی که باید بیفتد، می‌افتد!

مربی فصل قبل استقلال درمورد اینکه پس از دریافت مدرک دوست دارد در تیمی به عنوان نفر اول کادرفنی مشغول به کار شود، گفت: نفر دوم هم دوست ندارم باشم چه برسد به نفر اول!

2025765

وی درخصوص اینکه رهبری‌فرد معتقد است چون عشق مهدی هاشمی‌نسب را از او گرفتند ناراحت است و راهی استقلال شده، گفت: اینطور نیست. بهروز واقعا در این چند سال خیلی نزدیک به اتفاقاتی که واقعیت داشت، صحبت کرد ولی متاسفانه یک سری آدم‌هایی که به ظاهر بزرگ هستند و به ظاهر سمت‌های بزرگ داشتند... من آقای عابدینی را می‌گویم! شما بروید سرچ کنید ببینید عابدینی در این ۲۱ سال که من از پرسپولیس به استقلال رفتم، ببینید چند نمونه حرف زده است! فقط همین یک نمونه را سرچ کنید و بگذارید کنار مصاحبه‌هایش!

او اضافه کرد: نمی‌خواهم در مورد آقای عابدینی صحبت کنم، انسان بزرگی هستند و برای من قابل احترام است ولی نمی‌دانم چه شده که امسال همه یاد مهدی هاشمی‌نسب افتادند و در مورد من صحبت می‌کنند. این برایم عجیب است. یعنی شما کار و زندگی و زن و بچه و خانه و گرفتاری و بیزینس و وضع اقتصادی ندارید که از هر ۴ کلمه ۵ کلمه درمورد هاشمی‌نسب حرف می‌زنید؟ به زندگی خودتان بچسبید. چه‌کار به مهدی هاشمی‌نسب دارید؟ جواب شما را دادن برایم کاری ندارد، دو سوته جوابتان را می‌دهم و خیلی راحت این کار را می‌کنم ولی وقت این کار را ندارم.

هاشمی‌نسب درمورد اینکه هواداران استقلال دوست دارند به این تیم برگردد، گفت: هواداران به من لطف دارند. نوکر و دستبوس هواداران استقلال هستم. همیشه احترام خاصی برایشان قائلم. همیشه سعی می‌کردم با تمام وجود برایشان بازی کنم. الان هم که یکسال در خدمتشان بودم ولی در انتها شرمنده‌شان شدیم. امیدوارم اتفاقات خوبی برایشان بیفتد. همانطور که گفتم، امیدوارم حق را از گلویشان در نیاورند و در دهان دیگران بگذارند.

نظر شما