شناسهٔ خبر: 67674009 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

هاشمی نسب به سیم آخر زد / باید یک روز تقاص دهید

مهدی هاشمی‌نسب از صحبت مدیران پیشین پرسپولیس درباره خودش انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، صرف مهدی هاشمی‌نسب بودن برای قرار گرفتن در کانون توجه کافی است، چه برسد به این که صحبت از پیوستن بازیکن سابق پرسپولیس به استقلال هم داغ باشد. برگزاری کلاس مربیگری درجه A آسیا فرصت مناسبی بود تا خبرنگاران با رقم‌زننده جنجالی‌ترین نقل و انتقال تاریخ صحبت کنند که به نظر دل پری از مدیرعامل وقت پرسپولیس در زمان انتقال خود به استقلال داشت.

مهدی هاشمی‌نسب در ابتدا گفت: در حال حاضر مشغول گذراندن کلاس‌های مربیگری هستم و اگر قرار باشد در استقلال بمانم پس از پایان این دوره مربیگری مشخص می‌شود.

او در ادامه گفت: امیدوارم برای وجدان آدم‌ها، اتفاق‌های خوب رخ دهد نه برای فوتبال‌مان! آدم‌هایی که خیلی از مسائل را رقم می‌زنند که حق را ناحق می‌کند، یک روز باید تقاص این کارها را پس دهند.


هاشمی‌نسب درباره پرونده فساد در فوتبال هم گفت: برای ما روشن است که چه افرادی در این پرونده فساد فوتبالی حضور دارند. وقتی بخواهیم حرف بزنیم می‌گویند مدرک بیاورید. بازی با کلمات را خوب بلد هستند اما در بحث اجرا اتفاقی نمی‌افتد، خودشان خیلی راحت می‌فهمند چه اتفاقاتی رقم می‌خورد. چه با کمک داور ویدئویی چه بدون آن اتفاقاتی که باید در فوتبال رخ بدهد، رخ می‌دهد!


مربی محبوب هواداران استقلال درباره علاقه به کار در فوتبال ایران به عنوان سرمربی، گفت: دوست ندارم در این فوتبال به عنوان نفر دوم هم کار کنم چه برسد به اینکه نفر اول باشم. باور کنید راست می‌گویم.

هاشمی‌نسب درباره صحبت‌های بهروز رهبری‌فر که گفته بود «چون عشق مهدی هاشمی‌نسب را از وی گرفتند با ناراحتی درباره پرسپولیس حرف می‌زند»، گفت: این طور نیست. در چند سال اخیر بهروز رهبری‌فر حرف‌هایی را زد که نزدیک به واقعیت بود اما کامل نبود. در این سال‌ها آدم‌های که ادعای بزرگی دارند و به ظاهر سمت‌های بزرگی هم دارند حرف‌هایی زدند که واقعیت نداشت اما من سکوت کردم.

هاشمی‌نسب در ادامه با نام‌بردن صریح از امیر عابدینی، گفت: شما بروید جست‌وجو کنید تا متوجه شوید امیر عابدینی در این ۲۱ سال که من از پرسپولیس به استقلال آمدم چند نمونه حرف زده است! این مصاحبه‌ها را کنار هم بگذارید و مقایسه کنید تا متوجه واقعیت‌ها شوید، امیر عابدینی آدم بزرگ است و دوست ندارم درباره‌اش حرف بزنم اما نمی‌دانم چرا همه امسال یاد مهدی هاشمی‌نسب افتاده‌اند و درباره من حرف می‌زنند! شما کار و زندگی ندارید؟ برای من جواب دادن به حرف‌های شما کار سختی نیست و راحت می‌توانم خیلی حرف‌ها را بزنم اما وقت آن را ندارم.

258 258

نظر شما