شناسهٔ خبر: 67677503 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

پاسخ تند یاغی استقلال به صحبت‌های ۲ چهره پرسپولیسی

مربی فصل گذشته استقلال نسبت به برخی حواشی واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -
روزنو :

مهدی هاشمی نسب در حاشیه کلاس مربیگری A آسیا، اظهار داشت: کلاس خیلی خوبی بوده و امیدوارم در ۱۰ روز آینده هم به همین منوال پیش برود. این کلاس بخش‌های متفاوتی مانند آمادگی جسمانی، روانشناسی و مدیریت دارد. هاشمی نسب درمورد اینکه آیا در استقلال ماندنی است، گفت: فعلا در کلاس هستیم و اگر قرار باشد ماندگار باشیم باید این کلاس را پشت سر بگذاریم. ۹-۸ روز دیگر تکلیفمان معلوم می‌شود. تماس گرفتند در کلاس بودیم. تماس دیگری صورت نگرفت. باید این کلاس‌ها تمام شوند ببینیم چه سرنوشتی در انتظارم است.

وی درمورد نقل و انتقالات استقلال، عنوان کرد: سال‌هاست با استقلال زندگی می‌کنم و همیشه به این تیم نزدیک هستم. ارتباط قلبی بین من و استقلال و هوادارانش وجود دارد.خیلی هم خوشحالم و افتخار می کنم در کنارشان هستم. یکسال به آن‌ها نزدیک تر بود. امیدوارم اتفاقات خوب برایشان بیفتد. مربی فصل گذشته استقلال درمورد اینکه آخرین جمله‌اش به نیمکت تیم این بود که بلند شوید به ما جام نمی‌دهند، گفت: در مورد این مسائل می‌توان ساعت‌ها صحبت کرد. قبلش هم گفته بودم آن اتفاقی که باید، هیچ وقت نمی‌افتد. رسانه ها گفتند اگر اتفاق افتاد قول می‌دهی عذرخواهی کنی اما مطمئن بودم این اتفاق نمی‌افتد. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟ دیدیم که آن اتفاق به چه شکلی افتاد! گله ای هم نداریم و مبارکشان باشد.

وی تصریح کرد: استقلال تلاش می‌کند. جام ها و افتخاراتی را دیده که اعتبارش خیلی بیشتر از جام‌های داخلی است. امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال ما بیفتد. امیدوارم برای وجدان‌ها اتفاق خوب بیفتد. بعضی آدم‌ها خیلی از مسائل را رقم می‌زنند تا حق را ناحق کنند. مطمئن باشند در زندگی شخصیشان اتفاقاتی می‌افتد که روزی باید تقاص کارشان را پس بدهند. هرچند می‌بینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

هاشمی نسب درخصوص اینکه آیا منظورش به رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال است، عنوان کرد: خیلی اتفاقات دیگر! امیدوارم جایی قطع نشود و اسامی که باید از لپ لپ در بیایند، حتما در بیایند. به اسامی نرسد که سریع قیچی کنند! برای ما روشن است که چه کسانی هستند و چه شده ولی مدرک نیست. صحبت کنید می‌گویند مدرک و ادله بیاورید. بازی با کلمات را خوب بلدند ولی در بحث اجرا... خودشان هم راحت می‌فهمند چه اتفاقاتی می‌افتد. امیدوارم برای آن‌هایی که باعث و بانی این حق و ناحق کردن هستند در زندگی خصوص و برای بچه‌هایشان اتفاقی نیفتد.

وی افزود: افراد را بیخودی جریمه می‌کنند. حق تیم‌ها و انسان‌های مظلومی که که پشت گیرنده‌ها نشسته‌اند تا حق به حقدار برسد را از گلویشان بیرون می‌کشند و لقمه جویده را در دهان افراد دیگری می گذارند! خیلی راحت دل‌ها را می‌شکنند و باید جوابگو باشند. هاشمی نسب درمورد اینکه انتقال رامین رضاییان به استقلال نزدیک است و مشبه انتقال خودش به این تیم شده، گفت: اصلا خبری راجع به نقل و انتقالات ندارم. اخبارو فضای مجازی را دنبال نمی کنم چون اینطور آرامش بیشتری دارم.

وی افزود: سایت باشگاه را هم نگاه نمی کنم. فقط از طریق دوستان مطلع می‌شوم. مثلا نیکبخت اینجاست و مرتب به من می‌گوید فلان بازیکن آمد. اطلاعی ندارم و نمی‌خواهم اطلاعی هم داشته باشم. مربی فصل گذشته استقلال درخصوص اینکه قرار است از هفته چهارم مسابقات فصل جدید با VAR برگزار شوند، اظهار داشت: چه با VAR چه بدون VAR، اتفاقی که باید بیفتد می‌افتد!

هاشمی نسب درمورد اینکه پس از دریافت مدرک این کلاس دوست دارد در تیمی به عنوان نفر اول کادرفنی مشغول به کار شود، گفت: نفر دوم هم دوست ندارم باشم چه برسد به نفر اول! وی درخصوص اینکه رهبری فرد معتقد است عشقش را از او گرفتند که پرسپولیس را ترک کرد، اظهار داشت: اینطور نیست. بهروز واقعا در این چند سال خیلی نزدیک به اتفاقاتی که واقعیت داشت صحبت کرد ولی متاسفانه آدم‌هایی به ظاهر بزرگ هستند و به ظاهر سمت‌های بزرگ داشتند. بروید ببینید عابدینی در این ۲۱ سال که من از پرسپولیس به استقلال رفتم، چند نمونه حرف زده است!

مدافع اسبق سرخابی‌ها افزود: نمی خواهم درموردش صحبت کنم. او برای من قابل احترام است ولی نمی‌دانم چه شده که که امسال همه یاد مهدی هاشمی نسب افتادند و در مورد من صحبت می‌کنند. این برایم عجیب است. کار و زندگی و زن و بچه و خانه و گرفتاری ندارید که از هر ۴ کلمه ۵ کلمه درمورد هاشمی نسب حرف می‌زنید؟ به زندگی خودتان بچسبید. چکار به مهدی هاشمی نسب دارید؟ جواب شما را دادن برایم کاری ندارد ولی وقت این کار را ندارم. هاشمی نسب درمورد اینکه هواداران استقلال دوست دارند به این تیم برگردد، گفت: هواداران به من لطف دارند. نوکر و دستبوس‌شان هستم. همیشه احترام خاصی برایشان قائلم. با تمام وجود برایشان بازی کردم. الان هم که یکسال در خدمتشان بودم در انتها شرمنده‌شان شدیم. امیدوارم اتفاقات خوبی برایشان بیفتد و حق را از گلویشان در نیاورند و به دیگران بدهند.

 

نظر شما