شناسهٔ خبر: 67672259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

محدودیت ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در بندرعباس هرمزگان اعلام شد

سرپرست پلس راهور هرمزگان گفت: برای تسهیل در عبور و مرور عزاداران اباعبدالله حسین(ع)، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در سطح شهر بندرعباس طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ کیوان دلیلی روز یکشنبه با تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، افزود: برای تسهیل رفت و آمد شهروندان و هیات‌های عزاداری در صبح تاسوعا در نوار ساحلی و زیرپرچم در بوستان غدیر بندرعباس، محدودیت توقف در ضلع جنوبی بلوار ساحلی از استخر چمران تا بلوار غدیر (زیرپرچم) از ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۵ تیرماه تا پایان مراسم اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: عصر تاسوعا نیز محدودیت رفت وآمد و توقف بعد از نماز مغرب، در ضلع شمالی بلوار روبروی امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس و باند شمالی از خیابان شهید تابدار به سمت امامزاده اعمال می‌شود.

سرپرست پلیس راهور هرمزگان اظهار کرد: محدودیت ترافیکی روز عاشورا نیز از ساعت ۶ صبح سه‌شنبه ۲۶ تیرماه تا پایان نمازظهر، در مسیرهای میدان امام، تقاطع شهیدمطهری تا میدان انقلاب و همچنین در مسیرهای مقابل بلوار امام خمینی (ره) از میدان شهدا تا میدان انقلاب و همه مسیرهای ورود به خیابان تا پایان مراسم عزاداری ظهر عاشورا انجام می‌شود.

سرهنگ دلیلی ادامه داد: همچنین صبح عاشورا از ساعت ۶ صبح از تقاطع قدس به سمت تقاطع مرادی و برق و بازار و مسیرهای منتهی به این خیابان‌ها رفت و آمد و توقف ممنوع است.

وی یادآور شد: شهروندان در صورت لزوم، از مسیرهای جایگزین در بلوار جمهوری و بلوار ساحلی برای رفت و آمد استفاده کنند.

مراسم شام غریبان نیز با حضور هیات‌های عزاداری به صورت متمرکز امسال در ضلع شمالی مسجد جامع بندرعباس برگزار می‌شود.

46

نظر شما