شناسهٔ خبر: 67667074 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعلام محدودیت ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در بندرعباس اعلام محدودیت ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در بندرعباس

برای تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی محدودیت ترافیکی و ممنوعیت توقف تاسوعا، عاشورا و شام غریبان در بندرعباس اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

سرپرست پلیس راهور هرمزگان گفت: برای تسهیل رفت و آمد شهروندان و هیئت‌های عزاداری در صبح روز تاسوعا در نوار ساحلی و زیر پرچم در بوستان غدیر، محدودیت توقف در ضلع جنوبی بولوار ساحلی از استخر چمران تا بولوار غدیر؛ زیر پرچم از ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۵ تیرماه تا پایان مراسم اعمال می‌شود.

سرهنگ دلیلی افزود: عصر تاسوعا نیز محدودیت رفت وآمد و توقف بعد از نماز مغرب و در ضلع شمالی بولوار روبروی امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس و باند شمالی از خیابان شهید تابدار به سمت امامزاده سید مظفر (ع) اعمال می‌شود.

وی گفت: محدودیت ترافیکی روز عاشورا نیز از ساعت ۶ صبح سه شنبه ۲۶ تیر ماه تا پایان نمازظهر روز عاشورا، در مسیر‌های میدان امام، تقاطع شهیدمطهری تا میدان انقلاب و همچنین در مسیر‌های مقابل بلوار امام خمینی (ره) از میدان شهداء تا میدان انقلاب و همه مسیر‌های ورود به خیابان تا پایان مراسم عزاداری ظهر عاشورا است.

سرپرست پلیس راهور هرمزگان افزود: همچنین صبح عاشورا از ساعت ۶ صبح از تقاطع قدس به سمت تقاطع مرادی و برق و بازار و همچنین مسیر‌های منتهی به این خیابان‌ها رفت و آمد و توقف ممنوع است.

دلیلی افزود: شهروندان در صورت لزوم، از مسیر‌های جایگزین در بولوار جمهوری و بولوار ساحلی برای رفت و آمد استفاده کنند.

مراسم شام غریبان نیز با حضور هیات‌های عزاداری بصورت متمرکز امسال در ضلع شمالی مسجد جامع بندرعباس برگزار می‌شود.

نظر شما