شناسهٔ خبر: 67672222 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس شورای سیاسی یمن در تماس تلفنی با پزشکیان؛

برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری، نشانه پیروزی ملت و انقلاب ایران است

تهران- ایرنا- «مهدی المشاط» رئیس شورای سیاسی یمن در تماس تلفنی با «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور منتخب ایران، برگزاری موفق چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را نشانه پیروزی ملت و انقلاب کشورمان دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سبأ یمن، مهدی المشاط در این تماس تلفنی، برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری در ایران را نشانه پیروزی ملت و انقلاب ایران دانست و اظهار امیدواری کرد این انتخابات منجر به تقویت روابط بین دو کشور در زمینه های مختلف شود.

رئیس شورای سیاسی یمن از رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ایران به خاطر حمایت از ملت مظلوم فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

دکتر مسعود پزشکیان نیز از پیام تبریک رئیس شورای سیاسی یمن برای پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری کشورمان تقدیر کرد.

رئیس جمهور منتخب مردم ایران با قدردانی از تصمیم شجاعانه رهبری و ملت یمن در حمایت از ملت فلسطین، گفت: ملت یمن با شجاعت کامل وارد این نبرد شدند و قطعا ملت ایران و سایر ملت های آزاده جهان، اقدامات آنها را در این شرایط دشوار ارج می نهند.

مسعود پزشکیان افزود: برخی از کشورهای مسلمان با در نظر گرفتن منافعشان به صدور بیانیه در حمایت از ملت فلسطین اکتفا کردند. طبعا ملت های آزاده دنیا، درباره حکامی که برای متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین هیچ اقدامی نکرده اند، قضاوت خواهند کرد.

رئیس جمهور منتخب مردم ایران با اشاره به اینکه ریشه حوادث تلخ منطقه، در تشکیل رژیم (جعلی) صهیونیستی و سیاست های تخریبی غرب است، تأکید کرد: نقاط مشترک بین یمن و ایران، ریشه دار است و در مرحله کنونی برای تقویت هرچه بیشتر روابط بین دو کشور تلاش خواهیم کرد.

پزشکیان با اظهار امیدواری برای پایان یافتن محاصره ملت یمن و برقراری صلح در این کشور، از پروردگار برای ملت و دولت این کشور آرزوی توفیق، پیشرفت و شکوفایی کرد.

نظر شما