شناسهٔ خبر: 67672155 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پروژه «شهر هنر و اندیشه» چقدر پیشرفت کرده است؟

پریسا سیدیان

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از پروژه شهر هنر و اندیشه در پرند توضیحاتی درباره پیشرفت این پروژه ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سیدمحمود اسلامی در حاشیه این بازدید با تأکید بر اینکه پروژه پیشرفت مناسبی دارد، اظهار کرد: اصحاب فرهنگ و هنر سرمایه‌های ملی هستند و باید مورد تکریم قرار گیرند؛ از این رو در دولت سیزدهم توجه به اهالی فرهنگ، هنر، ادب، رسانه و قرآن و عترت در اولویت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه وظیفه ما تسهیل امور این افراد است، گفت: کلنگ‌زنی این پروژه ۸۰۰ واحدی آبان‌ماه سال گذشته با حضور مقام عالی وزارت و جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه انجام شد و تا امروز پروژه پیشرفت قابل توجهی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه همه تلاش خود را برای تسریع در انجام این پروژه به کار می‌گیریم، بیان کرد: پیرو جلسه‌ای که با مسئولان شهر پرند داشتیم، مشکلات مرتفع شده و پرونده همه هنرمندان معرفی شده به تأیید رسید.

وی با بیان اینکه سقف تسهیلات مسکن هم تا ۸۵۰ میلیون تومان افزایش یافته، تاکید کرد: اجرای این پروژه حرکت ماندگاری برای وزارت فرهنگ و جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی پیوست فرهنگی را از ضروریات پروژه‌های عمرانی عنوان کرد و گفت: در این پروژه جانمایی اماکن فرهنگی و هنری در مناسب‌ترین حالت انجام شده و در کنار همه امکانات فرهنگی که برای این شهر جدید در نظر گرفته شده؛ قرار است یک فرهنگسرا هم ساخته شود.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این بازدید با همراهی سید مجید پوراحمدی - مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و سعید جمشیدی - رئیس اداره نظارت بر پروژه‌های عمرانی وزارت فرهنگ صورت گرفت.

انتهای پیام

نظر شما