شناسهٔ خبر: 67671930 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

استقبال جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی از عملیات «الرمله»

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌هایی از عملیات ضدصهیونیستی «الرمله» استقبال کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از شهاب نیوز، عملیات ضدصهیونیستی «الرمله» واکنش جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین را در پی داشت.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای عملیات ترکیبی ضدصهیونیستی در اطراف منطقه اشغالی «الرمله» را تبریک گفت و افزود: این عملیات واکنشی طبیعی به جنایت‌های مداومی است که رژیم غاصب در حق ملت و تمامی سرزمین ما مرتکب می‌شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: رحمت بر محمد شهاب، شهید قهرمان باد. تاکید می‌کنیم که ملت ما در واکنش به جنایت‌های اشغالگران در سراسر فلسطین کوتاهی نخواهند کرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز با صدور بیانیه‌ای از عملیات ضدصهیونیستی ترکیبی «الرمله» استقبال کرد و این عملیات را واکنشی طبیعی به نسل‌کشی وحشیانه و جنایت‌های هولناک رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه و ارعاب، سرکوب و تروریسم این رژیم در قدس و کرانه باختری اشغالی دانست.

همچنین حماس از فلسطینیان ساکن کرانه باختری و قدس اشغالی دعوت کرد که در یاری ملت فلسطین و خون‌خواهی شهدای فلسطینی به مبارزه با رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان جنایتکار بپردازند.

گفتنی است کمی پیش‌تر منابع خبری از وقوع عملیات زیرگیری با خودرو در نزدیکی شهر رمله واقع در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. منابع مذکور اعلام کردند که در این عملیات ۴ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است. رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که عملیات ضدصهیونیستی «الرمله» شامل زیرگیری و تیراندازی بوده است.

نظر شما