شناسهٔ خبر: 67670323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مراکز انتقال خون مازندران روزهای تاسوعا و عاشورا فعالند

سید نوید ساداتی

مدیرکل انتقال خون مازندران از فعالیت مراکز انتقال خون استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: پایگاه‌های انتقال خون استان طی این ۲ روز ساعت ۸ تا ۱۳ پذیرای داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

صاحب‌خبر -

عبدالله محمدی فیروزجایی با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین و شهدای کربلا، به فعال بودن مراکز انتقال خون استان در ساعات اداری روزهای تاسوعا و عاشورا اشاره کرد و گفت: مراکز انتقال خون ساری، بهشهر، بابل و آمل، تنکابن و رامسر هر ۲ روز تاسوعا و عاشورا و مراکز انتقال خون قائمشهر، چالوس و نور در روز تاسوعا از ساعت ۸ تا ۱۳ فعال و آماده خدمت‌رسانی به داوطلبان اهدای خون هستند.

مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به اجرای پویش نذر خون با شعار «اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان» در استان گفت: این پویش از ابتدای محرم همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا پایان ماه صفر نیز ادامه خواهد داشت.

محمدی از مردم نوعدوست استان به ویژه جوانان و بانوان درخواست کرد: در روزهای گرم تابستان بیماران و نیازمندان به خون را فراموش نکنند و با حضور پرمهرشان در مراکز اهدای خون استان، در تأمین خون و فرآورده‌های خون سالم بیماران انتقال خون مازندران را یاری کنند.

وی با اشاره به این مطلب که ذخایرخون در این استان در حال حاضر کاهشی است و وضعیت شکننده‌ای دارد، خاطرنشان کرد: همه گروه‌های خونی به ویژه O+ ،+A و AB+ مورد نیاز است.

انتهای پیام

نظر شما