شناسهٔ خبر: 67669613 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تمدید مهلت ثبت‌نام کاردانی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳

مهلت ثبت‌نام، انتخاب رشته، اعلام رشته‌محل‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای برنامه پذیرش کاردانی، ویژه دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ تمدید شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی، ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳.۰۴.۱۷ و ضمن اعلام اصلاحات جدید به شرح ذیل، به اطلاع می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن‌دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ ۱۴۰۳.۰۴.۲۴ برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۳.۰۴.۲۹ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای یاد شده و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۳.۰۴.۲۹، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

برای مشاهده جداول اصلاحات دفترچه ثبت نام کاردانی، ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

نظر شما