شناسهٔ خبر: 67668788 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

اجرای محدودیت تردد در جاده چالوس تا ۳۰ تیر

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: محدودیت ترافیکی از روز یکشنبه ۲۴ تیر ماه لغایت روز شنبه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۳ در محورهای مواصلاتی استان البرز اعمال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی شادفر روز یکشنبه ۲۴ تیرماه اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و تعطیلات پیش رو محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس و هراز

شادفر افزود: بر همین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه مورخ ۲۴تیرماه الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۳۰تیرماه از محور کرج ـ چالوس ممنوع است. همچنین به دلیل پرحجم بودن ترافیک در محور کرج ـ چالوس روز یکشنبه مورخ ۲۴تیرماه تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر از مرزن آباد به سمت تهران مسیر (شمال به جنوب ) ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ از ابتدایی پل زنگوله ( انتهای دهانه شمالی تونل البرز) به سمت چالوس مسیر یکطرفه می‌شود. ساعت ۲۴پایان طرح و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

شادفر افزود: همچنین در صورت پر حجم بودن ترافیک در روزهای سه شنبه و شنبه ۲۶ تیر و ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ از ابتدای آزاد راه تهران شمال محدودیت تردد به مقصد چالوس اجرا می‌شود. از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال و از ساعت ۱۵ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌گردد. ساعت ۲۴ محدودیت پایان یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد دو طرفه می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان البرز گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده ولی تردد خودروهای که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی عنوان کرد: در روز جمعه مورخ ۲۹ تیرماه ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ از ابتدای آزاد راه تهران ـ شمال به مقصد چالوس و از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله ( انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس)ممنوعیت تردد اعمال می‌شود. از ساعت ۱۴ هم از مرزن آباد به سمت تهران تردد یکطرفه و از ساعت ۲۴ این محدودیت اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما