شناسهٔ خبر: 67668610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بهسازی معابر بجنورد برای افراد معلول و کم‌توان

شهردار بجنورد با اشاره به بهسازی ۵۷۵۰ مار مربع از پیاده‌روهای شهری گفت: بهسازی در تمام معابر متناسب با استانداردها برای استفاده معلولان و نابینایان است.

صاحب‌خبر -

سید محمد علی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: در طراحی و اجرای سنگ فرش خیابان‌ها و پیاده روها، کلیه موارد استاندارد در مناسب سازی فضاها برای تردد افراد کم توان و معلول رعایت می‌شود.

وی افزود: سال گذشته ۵۷۵۰ مترمربع از معابر سنگ‌فرش شد که کلیه موارد از جمله ایجاد رمپ برای عبور معلولان و افراد کم توان، مسیر تردد افراد کم بینا، در آن رعایت شده است.

شهردار بجنورد خاطرنشان کرد: در اجرای هر عملیات عمرانی مربوط به مرمت و بهسازی، اجرای مناسب سازی معابر را برای کلیه شهروندان با هر توان و شرایطی را در دستور کار داریم.

کشمیری گفت: تلاش مدیریت شهری بر زیست پذیری شهر با تأمین امکاناتی است که تمام شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: ۶۰ ایستگاه اتوبوس خط واحد و هفت دستگاه خط واحد (ایستگاه انتظار) نیز در طرح مناسب سازی، متناسب با استانداردهای استفاده از معلولین عزیز و افراد کهنسال طراحی و بازپیرایی شد.

شهردار بجنورد با اشاره به استفاده رایگان حمل‌ونقل عمومی برای افراد نابینا، گفت: شهرداری در تلاش است شرایط را برای همه شهروندان براساس نیازهای متفاوتی که دارند، در اختیار افراد قرار دهد.

نظر شما