شناسهٔ خبر: 67668260 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دستگیری ۲ نفر از عاملان تیراندازی به پاسگاه راسک

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای دوازدهمین مرحله طرح رعد در استان و دستگیری عاملان شهادت ماموران نیروی انتظامی در راسک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: همکاران در فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در هفته گذشته دوازدهمین مرحله از طرح رعد استانی را با هدف برخورد با جرایم خشن و ارتقا احساس امنیت بین شهروندان به مرحله اجرا گذاشتند.

وی از دستگیری ۲ هزار و ۵۲۵ نفر از انواع متهمان در این مرحله از طرح رعد خبر داد و افزود: در این مدت پنج باند سازمان یافته متلاشی شده است.

وی گفت: ۲ نفر از عاملان تیراندازی به یکی از پاسگاه‌های انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در جنوب استان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار جلیلیان از کشف و شناسایی یکی از تله های انفجاری قبل از هر اقدامی توسط معاندین خبر داد و افزود: در دهه اول محرم بدون هیچ مورد سو امنیتی مراسمات عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین برگزار شده است، پلیس در این مدت کنار مردم بوده همچنین نیروهای ما آمادگی کامل برای برگزاری مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی را دارد.

وی اظهار کرد: برای تقویت ناوگان گشتی آشکار انتظامی سیستان و بلوچستان ۵۵ دستگاه خودروی شاسی و خاص که در مناطق کوهستانی کاربرد دارد به ناوگان خودرویی انتظامی اضافه شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته در شهرستان میرجاوه یک باب مدرسه با تمامی امکانات روز با نام شهید مبین رشیدی یکی از شهدای حادثه تروریستی کلانتری ۱۶ زاهدان که ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۲ توسط معاندین به درجه شهادت نائل شده بود افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طرح های عملیاتی و ضربتی و فوریتی پلیس در سیستان و بلوچستان تداوم پیدا خواهد کرد افزود: طرح های عملیاتی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان عزیز اجرا خواهد شد و تمام تلاش ما این است که احساس امنیت را در جای جای این استان حاکم کنیم و مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که استان جای امنی برای آنها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آنها برخورد خواهد شد.

سردار جلیلیان از کشف ۳۲۰ تارنمای مجرمانه‌ در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: در حوزه پلیس فتا مبلغ ۱۷ میلیارد ریال وجوه کلاهبرداری شده از مردم استرداد و انسداد شد.

انتهای پیام/

نظر شما