شناسهٔ خبر: 67668095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مصدومیت دو نفر در دومین واژگونی امروز در استان سمنان

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی انحراف از جاده یک دستگاه خودروی ساینا در جاده میامی به سبزوار به مصدومیت دو نفر انجامید.

صاحب‌خبر -

حسین اسماعیلی ۲۴ تیرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت ۱۰:۲۸ یکشنبه «۲۴ تیرماه ۱۴۰۳» گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی ساینا و برخورد با تپه از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان به پایگاه امدادونجات میاندشت اعلام شد. 

وی افزود: این تصادف جاده‌ای در کیلومتر ۳۶ جاده میامی به سبزوار رخ داده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی تصریح کرد: این حادثه دو مصدوم بر جای گذاشت که پس از انجام اقدامات اولیه نجاتگران هلال احمر، مصدومین به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به یکنواختی و کویری بودن جاده‌های استان افزود: با توجه به طولانی بودن محورها و خستگی رانندگان توصیه می‌شود رانندگان به فاصله‌های مناسب رانندگی، زمانی کوتاه را به استراحت بپردازند. 
به گزارش ایسنا- صبح امروز نیز یک حادثه واژگونی در گرمسار منجر به مصدومیت سه نفر شد.

 استان سمنان دارای بالاترین نرخ واژگونی در کشور است به نحوی که واژگونی عامل حدود ۷۰ درصد تصادفات رانندگی در جاده‌های این استان است.

کارشناسان پلیس راه معتقدند خستگی رانندگان به دلیل طولانی و کویری بودن محورهای ارتباطی استان و یکنواختی محورها از جمله اصلی‌ترین دلایل فراوانی بالای واژگونی‌ها در محورهای پرتردد ششمین استان پهناور کشور است.

انتهای پیام

نظر شما