شناسهٔ خبر: 67668024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ایمانیه: برای افتتاح ورزشگاه شهیدسلیمانی تلاش می شود

استاندار فارس در پایان جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش استان فارس گفت: امیدواریم طی هفته آینده شاهد بهره‌برداری از ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری شهید سلیمانی باشیم. استاندار فارس در پایان جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش استان فارس گفت: امیدواریم طی هفته آینده شاهد بهره‌برداری از ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری شهید سلیمانی باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمد هادی ایمانیه در پایان این جلسه که به بررسی سازوکارهای لازم در راستای میزبانی مسابقات هندبال نوجوانان آسیا، بررسی سازکارهای میزبانی مسابقات جهانی کمانگیری روی اسب در شهرستان زرقان، بررسی سازوکارهای میزبانی مسابقات ملی جام پرچم در رشته کاراته پرداخته شد،گفت: امیدواریم طی هفته آینده شاهد بهره‌برداری از ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری شهید سلیمانی باشیم؛ مهمترین دلیل عدم راه‌اندازی این ورزشگاه تابلو برق بود که به لطف خدا و همت مسئولین امروز تامین شده و درحال نصب است.
 استاندار فارس گفت در خصوص تکمیل ورزشگاه پارس هم بر اساس قراردادی که وزارت ورزش و جوانان با پیمانکار جدید منعقد کرده است از امروز تجهیز کارگاه این شرکت در محل ورزشگاه آغاز شده است.
 وی همچنین با اشاره به پیشرفت ۹۱ درصدی طرح آمایش ورزش استان فارس گفت: این طرح با هدف هم افزایی و بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات و فضاهای آموزشی دستگاه‌های اجرایی مختلف در حال اجراست.

انتهای پیام 

نظر شما