شناسهٔ خبر: 67667740 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

در جریان برگزاری مجمع عمومی سالیانه سازمان ها و شرکت های معاونت خدمات شهری؛

عملکرد مالی منتهی به سال ۱۴۰۲ سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران مطلوب ارزیابی شد

در جریان نشست مجمع عمومی سالیانه سازمان‌ها و شرکت‌های حوزه خدمات شهری که با موضوع ارزیابی عملکرد مالی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در سال ۱۴۰۲ برگزار شد؛ عملکرد مالی این سازمان حائز امتیاز مطلوب و براساس استانداردهای مالی با دریافت گزارش مقبول و منصفانه ارزیابی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجمع عمومی سالیانه سازمان ها و شرکت های حوزه خدمات شهری با محوریت ارزیابی عملکرد مالی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در سال ۱۴۰۲ با حضور مهندس حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و عضو شورای سازمان بوستان ها، مختاری مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، امیر یزدی مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، عزتی مشاورعالی معاونت خدمات شهری، اسماعیلی حسابرس مستقل، اعضای هیئت مدیره و معاونین و مدیران سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران و... ظهر دیروز ۲۳ تیرماه برگزار و طی آن گزارش عملکرد مالی این سازمان که توسط حسابرس مستقل ارائه شد، حائز امتیاز مطلوب و براساس استانداردهای مالی با دریافت گزارش مقبول و منصفانه ارزیابی شد.

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان ریاست مجمع، دریافت گزارش مقبول و منصفانه از سوی حسابرس مستقل و نیز تأیید صورت‌ها و اسناد مالی از سوی اداره کل امور مجامع شهرداری تهران برای سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران را تبریک گفت و در ادامه تأکید کرد: سازمان بوستان ها هیأت مدیره منسجم و با قابلیتی دارد که با مدیریت آقای مختاری مدیرعامل محترم سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران این مقبولیت در امور مضاعف است و این انضباط مالی و شفافیت را به همراه داشته که اتفاق بسیار مبارکی است.

وی در پایان سخنان خود از زحمات مدیرعامل و معاونین این سازمان، حسابرس مستقل و اداره کل امور مجامع شهرداری تهران قدردانی کرد.

لازم به ذکر است مجمع عمومی سالیانه این سازمان در موعد قانونی خود با ارایه گزارش حسابرس مستقل و دریافت کارنامه "مقبول و منصفانه" برگزار و این سازمان موفق شد مجمع خود را به هنگام و با دریافت گزارشی مثبت برگزار نماید.

گفتنی است؛ در این جلسه گزارشی از فعالیت هیات مدیره به شورای این سازمان و براساس سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ ارائه شد.

همچنین در جریان این جلسه گزارشی جامع از عملکرد سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در سال ۱۴۰۲ و نیز برنامه ها و اقدامات پیش روی این سازمان در سال ۱۴۰۳ ارائه شد.

انتهای پیام/


 

نظر شما