شناسهٔ خبر: 67667445 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اجرای طرح و محدودیت های ترافیکی در تاسوعا و عاشورا در همدان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از اجرای طرح و محدودیت های ترافیکی در تاسوعا، عاشورا و شام غریبان خبر داد. رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از اجرای طرح و محدودیت های ترافیکی در تاسوعا، عاشورا و شام غریبان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرهنگ غلامعلی همایی روز یکشنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: در روزهای باقی‌مانده از دهۀ اول ماه محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی و شام غریبان پلیس آمادگی لازم‌ را برای ایجاد محدودیت‌های مقطعی، دائم و پوشش ترافیکی آمدو شدهای عزاداران حسینی دارد.

 

وی افزود: بنابراین محدودیت های ترافیکی از ساعت ۹ صبح در روزهای یاد شده در خیابان‌های اصلی از جمله محدوده و مسیرهای منتهی به میدان امام(ره)، میدان امامزاده عبدالله، میدان آرامگاه بوعلی ،تقاطع خواجه رشید و تقاطع تختی و میدان پروانه ها و مفتح اعمال می شود.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار کرد: محدودیت های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی برابر شرایط در سایر مسیرها به صورت مقطعی اجرا می شود و تا پایان مراسم عزاداران حسینی محدودیت ها ادامه دارد.

 

سرهنگ همایی از رانندگان خواست به علت حرکت هیئت های مذهبی در معابر، همکاری لازم را در خصوص روان‌سازی ترافیک با پلیس داشته باشند و از مسیرهای جایگزین در خیابان‌های هم‌جوار استفاده کنند.

نظر شما