شناسهٔ خبر: 67667394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

برگزاری جلسه پاسداشت هفته بهزیستی با شعار نهضت حسینی،خدمت مردمی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

جلسه گرامیداشت هفته بهزیستی با شعار نهضت حسینی،خدمت مردمی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با حضور اسماعیل دامیار مدیر کل و اعضاء شورای معاونین بهزیستی استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/ در ابتدای این جلسه مدیر کل بهزیستی استان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش گفتند همچون سنوات گذشته مسیر خدمت به مردم و جامعه هدف ادامه دار خواهد بود و بر این کار مصمم هستیم که خدمات به مردم محروم از واجبات است که به حمدالله با وجود کارکنان خدوم بهزیستی این امر تداوم خواهد داشت.

مدیر کل بهزیستی استان ادامه داد: با توجه به در پیش بودن هفته بهزیستی، این هفته را فرصت بسیار مناسبی برای ارائه و خدمات تخصصی بهزیستی استان به مردم و جامعه هدف دانست و افزود: باید با برنامه ریزی و اهتمام لازم جهت خدمات مطلوب به عناوین مختلف به شهروندان اطلاع رسانی لازم در دستور کار قرار گیرد.

دامیار با بیان اولین برنامه غبار روبی گلزار مطهر شهدا و به طور نمادین  افتتاح  مسکن مددجویان ، دیدار با خانواده های تحت پوشش، بازدید از مراکز شبانه روزی توانبخشی و امور اجتماعی و سایر برنامه های اعلامی اعضای حاضر در جلسه را از برنامه های مهم در هفته بهزیستی اعلام نمودند.

در پایان این جلسه، با نظر مدیر کل و معاونین، لیلا خالدی  به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت هفته بهزیستی معرفی گردید.

هفته بهزیستی هفته بهزیستی هفته بهزیستی هفته بهزیستی هفته بهزیستی هفته بهزیستی هفته بهزیستی هفته بهزیستی هفته بهزیستی

نظر شما