شناسهٔ خبر: 67667175 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

"وتعاون"، ایستاد بر قله

شرکت بیمه تعاون در سومین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۴۲۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

صاحب‌خبر -
بورس‌نیوز:
 
شرکت بیمه تعاون با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۲۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۹۳۶ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد نشان داد بار دیگر رکورد درآمدزایی خود را لمس کرده است.
 
 
شرکت بیمه تعاون در سومین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۴۲۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در خردادماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد افزایش ۴۶ درصدی را نسبت به ماه گذشته و ۱۶۲ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بیمه تعاون در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۰۸ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
 
 
"وتعاون" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در خردادماه داشت متعلق به رشته بیمه «ثالث - اجباری» بود که از این بخش توانست ۱۵۲ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۳۶ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای "وتعاون" در این دوره در بخش «درمان» با مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان اعلام شد که ۲۵ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.
 
 
نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه تعاون در خردادماه سال جاری حدود ۱۰۲ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی ۱۶ میلیارد تومان کاهش داشته است. "وتعاون" بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «ثالث - اجباری» با مبلغی بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان بوده است که سهم ۲۹ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است. در پایان گفتنی است که شرکت بیمه تعاون ایران در پایان خردادماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۱۹۷ میلیاردتومانی برسد.
 
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :

نظر شما