شناسهٔ خبر: 67666893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی عاشورای حسینی در رشت اعلام شد

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی در برگزاری نماز ظهر عاشورای حسینی در شهر رشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ امیرطالبی روز یکشنبه اظهار کرد: برای تسهیل تردد شهروندان و هیات‌های عزاداری و برگزاری نماز ظهر عاشورا، در مسیرهای منتهی به پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب و بقعه متبرکه دانای علی، محدودیت ترافیکی عبور خودروها اعمال می‌شود؛ این تمهیدات و تدابیر ویژه ترافیکی در راستای روان سازی معابر و تردد نمازگزاران از سوی پلیس راهور استان گیلان اجرا خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همچنین از امشب تا پایان شام غریبان امام حسین (ع) ممنوعیت و محدودیت تردد وسایل نقلیه در میدان صیقلان به سمت خیابان شهید مطهری و بقعه خواهر امام(س)، میدان آزادگان به سمت بقعه متبرکه دانای علی، بلوار معلم حد فاصل میدان مادر به سمت تقاطع معلم، طالقانی به سمت خیابان شهریاران حد فاصل پارک مفاخر به سمت دانای علی، بلوار حبیب زاده (ضیابری ۲) به سمت بقعه دانای علی و مسیرهای منتهی به پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب(شهرداری) اعمال خواهد شد.

اعضای یک شرکت هرمی در گیلان بازداشت شدند

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری چهار نفر در طرح شناسایی و پلمب دفاتر هرمی و شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز در گیلان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حدادی، هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرایم در سطح جامعه اعلام و اظهار کرد: با هدف شناسایی و پلمب دفاتر هرمی و شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز، طرح عملیاتی ۶ روزه به صورت متمرکز در سطح استان اجرا شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری چهار نفر طی عملیات‌های جداگانه و پلمب یک شرکت هرمی در اجرای این طرح خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، بیان داشت: اجرای طرح‌های مشابه با هدف ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: همچنین طرح عملیاتی مبارزه با سرقت ها اماکن دولتی و خصوصی در گیلان به منظور پیشگیری و مبارزه با سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت که در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۳۰ سارق و ۲ مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۳۲ فقره سرقت اماکن خصوصی و چهار فقره سرقت اماکن دولتی اعتراف و به همراه مالخران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کشف انبار ظروف چینی قاچاق

همچنین بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی بندرانزلی از شناسایی یک انبار و کشف انواع ظروف چینی شیشه‌ای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیروهاب‌زاده اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری ظروف چینی شیشه‌ای قاچاق داخل منزلی در یکی از محلات شهرستان بندرانزلی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران آگاهی پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان ۲ هزار و ۱۹۹ عدد انواع ظروف چینی شیشه‌ای قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اعلام اینکه ارزش اقلام کشف شده بنا به نظر کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: در این زمینه متهم ۳۲ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

نظر شما