شناسهٔ خبر: 67666861 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

خداحافظی جنجالی رامین رضاییان از سپاهان

رامین رضاییان با انتشار پستی در فضای مجازی از هواداران سپاهان خداحافظی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو، رامین رضائیان مدافع - وینگر فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان پس از دو سال حضور در این باشگاه تصمیم به جدایی از جمع شاگردان «ژوزه مورایس» گرفت. او در پایان بازی با مس رفسنجان در فینال جام حذفی نیز اعلام کرده بود که دیگر قصدی برای بازی در سپاهان ندارد اما مدیران این باشگاه اعلام کردند که او یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد.

رضائیان تا به امروز به صورت رسمی از تیم جدید خود رونمایی نکرده است و با انتشار پستی در فضای مجازی رسماً از هواداران سپاهان خاحافظی کرد. در متن پیام خداحافظی رضائیان آمده است: «با افتخار دو سال بی نظیر را در کنار شما هواداران عزیز و دوست داشتنی سپاهان سپری کردم. اگر روز قهرمانی خداحافظی کردم فقط بخاطر این بود که دست باشگاه را باز بزارم برای گرفتن بازیکن چون میدونستم وقت خیلی کمی برای بازی‌های پلی آف دارند. من نه بخاطر پول به اصفهان امدم نه بخاطر پول رفتم من زندگیه فوتبالیمو جور دیگه ای یاد گرفتم که فکر کنم توی این دو سال به شما ثابت شد. صداقت و شرافت و احترام و باید اینجا با قلبم بنویسم خیلی دوستون دارم.»

لازم به ذکر است که در روزهای اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر مذاکره رضائیان با باشگاه استقلال تهران شنیده می‌شد و باید دید او به عنوان یاغی جدید فوتبال ایران معرفی خواهد شد یا تصمیم به بازگشت به پرسپولیس می‌گیرد.

نظر شما