شناسهٔ خبر: 67666767 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعتصاب سراسری در جنین در اعتراض به جنایت خان‌یونس

شهروندان فلسطینی در جنین در اعتراض به جنایت روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در شهر خان‌یونس و شهر غزه دست به اعتصاب سراسری زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شهروندان فلسطینی در جنین امروز چهارشنبه در اعتراض به جنایت روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه المواصی شهر خان‌یونس و منطقه الشاطی شهر غزه دست به اعتصاب سراسری زدند.

کرانه باختری , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , کرانه باختری , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی روز گذشته چادرهای آوارگان فلسطینی را در منطقه المواصی شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه بمباران کردند که در این جنایت هولناک بیش از 90 نفر به شهادت رسیده و بیش از 300 نفر دیگر زخمی شدند.کرانه باختری , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , کرانه باختری , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , اردوگاه الشاطئ در شهر غزه  نیز دیروز هدف حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت . منابع پزشکی غزه از افزایش شمار شهدای جنایت اشغالگران رژیم صهیونیستی اردوگاه الشاطئ  به 22 نفر خبر دادند. جنگنده‌های رژیم اسرائیل شهروندان فلسطینی را هنگام اقامه نماز در یک مسجد در اردوگاه الشاطئ بمباران کرد و این جنایت وحشیانه را رقم زد.

کرانه باختری , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , کرانه باختری , فلسطین , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جنایت روز گذشته رژیم اسرائیل در منطقه المواصی در خان‌یونس را ادامه نسل‌کشی صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین عنوان کرد و دولت آمریکا را نیز مستقیماً در این جنایات شریک دانست.

انتهای پیام/

نظر شما