شناسهٔ خبر: 67656570 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

واکنش ایران به جنایت جدید اسرائیل در خان‌یونس

19 دی آنلاین: وزارت خارجه ایران در واکنش به جنایت‌های امروز رژیم اسرائیل در شهر خان یونس اعلام کرد که صهیونیست‌ها هیچ خطر قرمز انسانی را نسبت به ساکنان بی دفاع غزه به رسمیت نمی‌شناسند.

صاحب‌خبر -
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز شنبه در حساب ایکس خود اعلام کرد: شلیک موشک به اردوگاه‌های پناهندگان در منطقه «المواصی» و مناطق غربی خان یونس در جنوب نوار غزه، آنهم در شرایطی که به عنوان مکان‌های امن اعلام شده بودند، تازه ترین جنایت از سلسله جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.
کنعانی در ادامه خاطر نشان کرد: این جنایت «با ادامه سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی، در سایه کمک‌های نظامی آشکار رژیم آمریکا، در نتیجه همراهی برخی دولت‌های برخوردار از رفتار دوگانه و فریبکارانه اروپایی و در میانه بی‌تدبیری‌ها و عدم استفاده از ظرفیت بی‌بدیل کشورهای اسلامی» رخ داده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در این پیام تاکید کرد: صهیونیستها بار دیگر نشان با وحشیگری نشان داده‌اند که برای جبران شکست‌های متحمل شده در میدان نبرد با مقاومت، هیچ خط قرمز انسانی و اخلاقی را نسبت به ساکنان بی‌دفاع نوار غزه به رسمیت نمی‌شناسند.
وی اضافه کرد: اما باید بدانند اصرار بر ادامه این مسیر، جز نفرت گسترده‌تر جهانی از رژیم آپارتاید صهیونیستی و تسریع نابودی آنان، دستاورد دیگری برایشان در پی نخواهد داشت.
منابع خبری فلسطین امروز شنبه خبر دادند که رژیم صهیونیستی مرتکب جنایتی دیگر در غزه شده است و جنگنده‌های رژیم اسرائیل چادرهای آوارگان فلسطینی را در منطقه «مواصی» خان‌یونس بمباران کردند.
بر اساس گزارش‌های منتشرشده، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سپس اقدام به هدف قرار دادن تیم‌های امدادگران و دفاع مدنی کردند که در حین کمک‌رسانی به مجروحان بودند.
دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در غزه در واکنش به جنایت جدید صهیونیست‌ها در خان‌یونس اعلام کرد: دشمن صهیونیستی با بمباران اردوگاه‌های آوارگان در منطقه «المواصی» در خان‌یونس دست به کشتار وحشتناکی زد که بیش از ۳۰۰ نفر شهید و مجروح به‌جای گذاشته است.
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که در جنایت جدید صهیونیست‌ها در بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در منطقه مواصی خان‌یونس، تعداد شهدا به بیش از ۷۱ نفر و مجروحان به ۲۸۹ نفر افزایش یافته که حال برخی از آن‌ها وخیم است.

نظر شما