شناسهٔ خبر: 67666691 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان خبر داد؛

تلاش پلیس برای برقراری ترافیک روان در مسیر حرکت دسته‌جات عزاداری

زنجان- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: تلاش کرده‌ایم تا ترافیک روان در مسیر حرکت دسته‌جات عزاداری در دهه اول محرم ایجاد کنیم.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حبیب موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان و با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم برنامه‌های ویژه‌ای را در مقابل همه مساجد، تکایا و هیئات مذهبی بزرگ از جمله حسینیه اعظم، حسینیه ثارالله، هیأت رزمندگان، مجمع حیدریون، زینبیه اعظم زنجان و همه تقاطع‌ها و میادینی که به تبع هیئات مذهبی و دسته‌های عزاداری تراکم ایجاد می‌شود، تدارک دیده‌ایم، افزود: در همین راستا از ابتدای شب و از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی زنجان مستقر بوده و تا پایان مراسم عزاداری مشغول روان‌سازی ترافیک هستند.

وی با یادآوری اینکه برای شب‌هایی که دسته عزاداری داریم، از جمله دسته چلچراغ، فیضیه، فاطمیون و رزمندگان اسلام که شب‌ها برگزار می‌شود، طرح‌های ویژه ترافیکی خواهیم داشت، ادامه داد: در همین راستا مسیری که از مسجد چلچراغ، ثارالله و … عبور می‌کند را ایمن‌سازی کرده‌ایم.

این مسؤول با اشاره به اینکه برای اجتماع یوم‌العباس و یوم‌الزینب محدودیت ترافیکی ویژه‌ای از میدان ۱۵ خرداد تا میدان آزادی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: از هم‌وطنان انتظار داریم از ورود خودروها به مسیر عزاداری خودداری کرده و راکبان موتورسیکلت نیز به مسیرهای عزاداری ورود پیدا نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با تاکید بر اینکه عبور و مرور موتورسیکلت در داخل دسته‌های عزاداری، بی‌احترامی به این مراسم است، عنوان کرد: قصد نداریم به این موضوع به صورت سلبی وارد شویم و انتظار داریم راکبان موتورسیکلت به خاطر احترام این روزها تلاش کنند تا با موتورسیکلت وارد این مراسم نشده و ما نیز مجبور به برخورد نشویم.

نظر شما