شناسهٔ خبر: 67666638 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

تحلیل تکنیکال سهام فولاد

شرایط برای رشد قیمت سهام فولاد فراهم است

سهام فولاد به عنوان یکی از لیدر های بزرگ بازار آمادگی صعود تا اهداف بالاتر را حداقل در کوتاه مدت دارد و بنظر میرسد با حفظ حمایت ۵۰۰ تومان می توان به صعود بیشتر این سهم امیدوار بود.

صاحب‌خبر -

هادی بهرامی؛ بازار: سهام فولاد یکی از لیدر های بزرگ بازار است که بر روی شاخص کل بورس هم تاثیر میگذارد؛ به همین خاطر در ادامه به تحلیل تکنیکال نمودار قیمتی این سهم میپردازیم تا سرمایه گذاران با آگاهی بیشتری معامله کنند. قیمت سهام فولاد طی سه ماه اخیر با ۱۶ درصد کاهش مواجه شد که پس از برخورد به کف کانال صعودی مجددا به میزان ۱۱ درصد رشد را تجربه کرده است و در محدوده ۵۲۰ تومان قرار دارد. فولاد طی شش ماه به میزان ۳۲.۵ درصد و طی یک سال اخیر به میزان ۴۸ درصد بازدهی مثبت را برای سهامداران به همراه داشته که نشان میدهد عملکرد خیلی بهتری را نسبت به کلیت بازار به ثبت رسانده است.

طی چند روز اخیر قیمت مقاومت ۵۰۰ تومان را شکست و در حال حاضر تبدیل به حمایت معتبر شده است و با حفظ آن میتوان به صعود تا اهداف ۵۵۵ و ۶۴۰ تومان در کوتاه مدت امیدوار بود؛ در غیر اینصورت، اگر حمایت گفته شده از دست برود، ممکن است شاهد اصلاح تا حمایت ۴۷۰ و در گام بعدی ۴۳۰ تومان باشیم. اوسیلاتور RSI بر روی حمایت با افزایش همراه شده و ابر کومو نیز به عنوان یک حمایت متحرک نمایی عمل کرده است که احتمال زیاد مانع افت قیمت سهام شوند؛ اما به هر حال حمایت ۵۰۰ تومان باید حفظ شود تا اهداف بالا در دسترس باشند.

شرایط برای رشد قیمت سهام فولاد فراهم است

نظر شما