شناسهٔ خبر: 67666599 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

تحلیل تکنیکال سهام فملی

هشدار به سهامداران شرکت ملی مس| قیمت سهام فملی در محدوده حساس

قیمت سهام فملی زیر مقاومت ۷۸۰ تومان قرار دارد که ممکن است منجر به چرخش روند از صعودی به نزولی و اصلاح تا حمایت های پایین تر شود.

صاحب‌خبر -

هادی بهرامی؛ بازار: فولاد، فملی، ذوب، ارفع و کاوه بزرگ ترین سهم های صنعت فلزات اساسی میباشد که تحلیل و بررسی آن جهت سرمایه گذاری حائز اهمیت است و همچنین باید حداقل به صورت ماهانه و سالانه موقعیت قیمتی سهم را تحلیل وبررسی تکنیکالی کرد تا بتوان بر اساس ریسک کاهش، اهداف و میزان بازدهی و سایر متریک ها اقدام به خرید و فروش سهم کرد. قیمت سهام فملی طی سه ماه اخیر با ۱۳ درصد کاهش مواجه شد که پس از برخورد به حمایت قبلی ۶۹۰ تومان مجددا به میزان ۱۴ درصد رشد را تجربه کرده است و در محدوده ۷۷۰ تومان قرار دارد.

قیمت سهام فملی در حال حاضر زیر مقاومت ۷۸۰ تومان قرار دارد که در صورت واکنش منفی به این سطح، ریزش تا حمایت ۶۹۰ تومان در گام اول محتمل خواهد بود؛ در غیر اینصورت، اگر مقاومت ۷۸۰ تومان شکسته شود، میتوان به صعود تا هدف ۹۳۰ تومان در بازه کوتاه مدت امیدوار بود. اگر وضعیت بازار با تقاضا همراه نباشد، ممکن است قیمت سهام فملی هم با واکنش منفی به مقاومت و ضعف روند صعودی مواجه شود که در این صورت، حمایت های ۶۹۰، ۶۳۰ و در نهایت ۵۵۰ تومان در دسترس خواهند بود.

هشدار به سهامداران شرکت ملی مس| قیمت سهام فملی در محدوده حساس

نظر شما