شناسهٔ خبر: 67666555 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

حمله به هیأت عزاداری محرم با خودرو

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری فردی خبر داد که در شب چهارم محرم سال جاری با خودرو به هیأت عزاداری حمله و اقدام به تهدید عزاداران کرده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب در استان فارس گفت: یکی از اراذل و اوباشی که شب چهارم محرم سال جاری با خودرو به هیأت عزاداری حمله و سپس اقدام به تهدید کرده بود دستگیر و روانه دادسرا شد.

وی با اعلام خبر دستگیری عامل حمله با خودرو به هیأت عزاداری بیان داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان، ماموران پلیس امنیت عمومی از اقدام مجرمانه یکی از اراذل و اوباش که با قدرت‌نمایی اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) کرده بود، مطلع شده و دستگیری وی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ نوشاد افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه در سوابق متهم چندین فقره درگیری، شرارت و خرید و فروش مواد مخدر به چشم می‌خورد، عنوان کرد: شرور دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به شکایت شکات به مرجع قضایی تحویل داده شد.

نظر شما