شناسهٔ خبر: 67665091 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

حمله با خودرو به هيات عزاداری

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری فردی خبر داد که در شب چهارم محرم سال جاری با خودرو به هیأت عزاداری حمله و اقدام به تهدید عزاداران کرده بود.

صاحب‌خبر -

حمله با خودرو به هيات عزاداری

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب در استان فارس گفت: یکی از اراذل و اوباشی که شب چهارم محرم سال جاری با خودرو به هیأت عزاداری حمله و سپس اقدام به تهدید کرده بود دستگیر و روانه دادسرا شد.

وی با اعلام خبر دستگیری عامل حمله با خودرو به هیأت عزاداری بیان داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان، ماموران پلیس امنیت عمومی از اقدام مجرمانه یکی از اراذل و اوباش که با قدرت‌نمایی اقدام به ایجاد ناامنی و رعب و وحشت در مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) کرده بود، مطلع شده و دستگیری وی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ نوشاد افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.

حمله با خودرو به هيات عزاداری

فرمانده انتظامی داراب با اشاره به اینکه در سوابق متهم چندین فقره درگیری، شرارت و خرید و فروش مواد مخدر به چشم می‌خورد، عنوان کرد: شرور دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی و رسیدگی به شکایت شکات به مرجع قضایی تحویل داده شد.

نظر شما