شناسهٔ خبر: 67671679 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل تاکید کرد:

نقش مهم ایران در مبارزه با تروریسم و قاچاق موادمخدر

نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل تاکید کرد: نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC)، گفت که ایران به مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر متعهد است و نقش مهمی در پیگیری این موضوع‌ها دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، الکساندر فدولوف، نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC) در ایران به بررسی نقش ایران در مبارزه با پدیده‌های مرگ‌بار تروریسم و قاچاق مواد مخدر پرداخت.

فدولوف با اشاره به نقش ایران در مبارزه با تروریسم و جلوگیری از این پدیده شوم و مرگ‌بار در سطوح منطقه‌ای و بین‌المللی، گفت: ایران نقش مهمی در پیگیری موضوع‌های مرتبط با مبارزه با تروریسم دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه ایران از این پدیده مرگ‌بار به دفعات متاثر شده است، اظهار کرد: با وجود این، ایران از جمله کشورهایی است که به مبارزه با تروریسم بسیار متعهد است.

مقام سازمان ملل، بیان کرد: ایران توانایی‌ها، نیروها، ظرفیت‌ها و امکانات خود را به خوبی برای جلوگیری از هرگونه اقدام تروریستی بسیج و ساماندهی کرده است.

فدولوف همچنین با اشاره به برگزاری کنفرانس سازمان حقوقی مشورتی آسیایی- آفریقایی (آلکو) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران، از این رویداد به‌عنوان گام مثبت تهران در پیشبرد مبارزه همگانی با تروریسم با نگاه توسعه همکاری‌ها با کشورها و سازمان‌های مختلف از جمله سازمان ملل یاد کرد و گفت: موضوع مبارزه با تروریسم و جلوگیری از این پدیده در این رویداد مورد تاکید و بررسی قرار گرفت.

نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در بخش دیگری به موضوع مبارزه جدی ایران با قاچاق مواد مخدر پرداخت و اظهار کرد: ایران در صف مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر قرار دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای ایرانی در سطوح منطقه‌ای و جهانی در حال مبارزه با قاچاق مواد مخدر هستند، اضافه کرد: ایران توانایی‌های خود را به خوبی برای مبارزه با مواد مخدر به‌کار گرفته است.

به گفته مقام سازمان ملل، ایران در مسیر مبارزه با مواد مخدر همکاری قابل توجهی با سازمان ملل و دفتر مواد مخدر این نهاد دارد و سازمان ملل از اقدام‌های ایران برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری؛ الکساندر فدولوف با اشاره به اینکه من به‌عنوان نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در ایران می‌توانم بگویم که ایران در حال مبارزه جدی با این چالش است، گفت: ایران در این مسیر با کشورهای منطقه و همسایه همکاری دارد؛ من مطمئنم که نتیجه مثبت این رویکرد در آینده ثمربخش‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما