شناسهٔ خبر: 67666543 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

همه حجاج به کشور بازگشتند

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» پایان عملیات بزرگ حج تمتع ۱۴۰۳ را اعلام کرد و گفت: در عملیات امسال ۸۶ هزار و ۷۰۰ زائر از ۲۱ فرودگاه کشور منتقل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، شمس الدین فرزادی پور با بیان اینکه عملیات انتقال حجاج بیت الله الحرام پایان یافت، اظهارکرد: این عملیات که از ۲۴ اردیبهشت شروع شد با انجام آخرین پرواز در بامداد روز یکشنبه در تاریخ ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۳ با انتقال ۸۶ هزار و ۷۰۰ نفر از حجاج از ۲۱ فرودگاه کشور انجام شد.

وی ادامه گفت: خدا را شاکریم در این سال شاهد یکی از آرام‌ترین و منظم‌ترین عملیات حج تمتع در کشور بودیم.

بنابر اعلام وزارت راه و شهرسازی فرزادی پور افزود: میانگین تاخیرات رفت و برگشت حج ۴۰ دقیقه بود که رکورد جدیدی در میزان کمترین تاخیر در انجام پروازهای حج در سال‌های گذشته بود که حاصل تلاش همه دست‌اندرکاران عملیات بزرگ حج تمتع است.

وی بیان کرد: بر خود لازم می‌دانم از همه‌ همکاران در سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان حج و زیارت، شرکت فرودگاه‌های کشور، شهر فرودگاهی حضرت امام (ره)، پلیس فرودگاه، سپاه امنیت هواپیمایی، هواپیمایی آسمان و شرکت هواپیمای آوا ایر که در انجام عملیات برگشت به ما کمک کردند تشکر و سپاسگزاری کنم و برای حجاج عزیزمان حجی مقبول آرزومندم و برای همکارانم در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و همه همراهان که در سایر بخش‌ها در مسیر اجرای این عملیات بزرگ در کنار ما بودند و به ما کمک کردند اجر و پاداش الهی خواستارم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما