شناسهٔ خبر: 67666463 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

چگونه میتوانیم عرق با خلوص بالا تولید کنیم؟

دستگاه‌های عرق گیر صنعتی با استفاده از روش‌های تقطیر اصولی و کنترل‌شده، عصاره گیاهان را به طور کامل استخراج می‌کنند و عرقیاتی با عطر و طعم طبیعی به شما ارائه می‌دهند. بدین سبب کیفیت عرق تولیدی در مقایسه با عرق گیری به روش سنتی بسیار بالا خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

آیا به دنبال راهی برای ارتقای کسب و کار خود در زمینه تولید عرقیات گیاهی هستید؟ دستگاه عرق گیر صنعتی، راه‌حلی ایده‌آل برای شماست. این دستگاه با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، فرایند عرق‌گیری را به طور چشمگیری ارتقا می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا عرقیاتی با کیفیت و مرغوبیت بالا تولید کنید.

مزایای استفاده از دستگاه عرق گیر صنعتی:

استفاده از دستگاه عرق گیر صنعتی می تواند مزیت هایی را برای تولید کننده در بر داشته باشد که در ادامه به پاره ای از این موارد به طور مفصل پرداخته شده است.

افزایش کیفیت و مرغوبیت عرقیات

دستگاه‌های عرق گیر صنعتی با استفاده از روش‌های تقطیر اصولی و کنترل‌شده، عصاره گیاهان را به طور کامل استخراج می‌کنند و عرقیاتی با عطر و طعم طبیعی به شما ارائه می‌دهند. بدین سبب کیفیت عرق تولیدی در مقایسه با عرق گیری به روش سنتی بسیار بالا خواهد رفت.

افزایش سرعت و راندمان تولید

این دستگاه‌ها با ظرفیت بالا و سرعت عمل زیاد، به شما کمک می‌کنند تا در مدت زمان کوتاه‌تر، حجم بیشتری از عرقیات را تولید کنید و حتی به نیاز بازار پاسخ دهید. همچنین با راه اندازی یک کارگاه در این راستا می توانید برای افراد دیگر نیز اشتغال زایی نمایید.

کاهش هزینه‌ها

دستگاه‌های عرق گیر صنعتی با مصرف بهینه انرژی و مواد اولیه، به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک می‌کنند و سودآوری کسب و کار شما را افزایش می‌دهند.

عدم نیاز به دخالت دست در فرایند تقطیر

یکی از ویژگی های بارزدستگاه عرق گیری، عدم نیاز به دخالت دست در فرایند تقطیر است. این امر مزایای متعددی را برای تولیدکنندگان به ارمغان آورده است.

در روش های سنتی عرق گیری، مراحل مختلف فرایند، به طور دستی انجام می شد که این مراحل نه تنها زمان بر و خسته کننده بودند، بلکه نیاز به دقت بیشتری داشت.

اما با ساخت دستگاه های عرق گیر صنعتی، دیگر نیازی به دخالت دست در فرایند تقطیر نیست. این دستگاه ها به طور خودکار تمامی مراحل را انجام می دهند.

عدم انتشار بو و جذب حداکثری اسانس

یکی از مزایای دیگر استفاده از دستگاه عرق گیر صنعتی، عدم انتشار بو در حین فرآیند تقطیر است. این امر به ویژه برای مشاغلی که در مناطق مسکونی یا نزدیک به اماکن عمومی فعالیت می کنند، بسیار حائز اهمیت است.

در روش های سنتی عرق گیری، بخارات حاصل از تقطیر گیاهان و … به طور مستقیم در محیط منتشر می شد که این امر می توانست بوی نامطبوعی ایجاد کند و برای افراد حاضر در محیط آزاردهنده باشد.

اما در دستگاه های عرق گیر صنعتی، بخارات حاصل از تقطیر به طور کامل در داخل دستگاه جمع آوری شده و از طریق سیستم های خنک کننده، به مایع تبدیل می شوند.

امکان تقطیر از گیاهان دارویی و گل های مختلف

با استفاده از این دستگاه ها می توانید از طیف گسترده ای از گیاهان دارویی و گل های مختلف، عرق تهیه کنید و از خواص بی نظیر آنها برای سلامتی خود بهره مند شوید.

برخی از گیاهان دارویی و گل هایی که می توان با دستگاه عرق گیر صنعتی از آنها عرق تهیه کرد عبارتند از:

  • نعناع
  • بیدمشک
  • گل محمدی
  • بهارنارنج
  • زنیان
  • بادرنجبویه

امکان جداسازی عرق و اسانس به صورت جداگانه

گیاهان یا گل ها در مخزن دستگاه قرار داده می شوند. سپس، با گرم شدن مخزن، بخارات معطر از گیاهان آزاد می شوند.

این بخارات از طریق لوله ای به کندانسور منتقل می شوند و در آنجا سرد شده و به مایع تبدیل می شوند. مایع حاصل، مخلوطی از عرق و اسانس است.

چگونه میتوانیم عرق با خلوص بالا تولید کنیم؟

در مرحله بعد، این مخلوط از جداساز عبور می کند. جداساز، بر اساس تفاوت چگالی بین عرق و اسانس، آنها را از یکدیگر جدا می کند. در نهایت، عرق و اسانس به طور جداگانه جمع آوری می شوند.

لذا، اگر به دنبال جداسازی عرق و اسانس به صورت جداگانه و با کیفیت بالا هستید، دستگاه عرق گیر صنعتی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

ایمنی و بهداشت

این دستگاه‌ها با طراحی و ساخت استاندارد، از بالاترین سطح ایمنی و بهداشت برخوردار هستند و از بروز هرگونه آلودگی در عرقیات تولیدی جلوگیری می‌کنند.

انواع دستگاه عرق گیر صنعتی:

  • دستگاه عرق گیر صنعتی دیگ بخار
  • دستگاه عرق گیر صنعتی برقی
  • دستگاه عرق گیر صنعتی گازی

نتیجه‌گیری:

دستگاه عرق گیر صنعتی، ابزاری ضروری برای تولید کنندگان عرقیات گیاهی است که به آنها کمک می‌کند تا با ارتقای کیفیت و مرغوبیت محصولات خود، به موفقیت بیشتری در بازار دست پیدا کنند.

پایان رپرتاژ آگهی

نظر شما