شناسهٔ خبر: 67666342 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در پایتخت

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از امشب تا پایان عاشورای حسینی، تردد وسایل نقلیه سنگین در معابر تهران تا ساعت ۲۴ ممنوع است.

صاحب‌خبر -

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در پایتخت

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از امشب تا پایان عاشورای حسینی، تردد وسایل نقلیه سنگین در معابر تهران تا ساعت ۲۴ ممنوع است.

سرهنگ فیروز کشیر با اشاره به ایجاد محدودیت تردد برای وسایل نقلیه سنگین در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: محدودیت تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران در روزهای گذشته، تا ساعت ۲۲ بود ولی از تاریخ ۲۳ تیرماه این ساعت به ۲۴ تغییر کرده و این ممنوعیت تا پایان عاشورای حسینی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بنابراین رانندگان وسایل نقلیه سنگین باید به این موضوع توجه داشته باشند که ممنوعیت تردد برای آنان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و تا قبل از آن ماموران پلیس راهور از تردد این وسایل جلوگیری خواهند کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: از امروز تا روز عاشورا یعنی ۲۶ تیرماه، همکاران بنده اجازه ورود این خودروهای سنگین را به داخل شهر نخواهند داد که از رانندگان  می‌خواهیم حتما به ساعت ترددها توجه داشته باشند.

کشیر گفت: وسایل نقلیه سنگین در این چند روز از ساعت ۲۴ تا ۶ صبح می‌توانند در معابر شهر تردد کنند.

 

نظر شما